تاریخ انتشار۲۵ آذر ۱۳۹۳ ساعت ۱۲:۰۲
کد مطلب : 176757
مسئول امور بین الملل جنبش مقاومت اسلامی حماس

ایران حامی ثابت مقاومت فلسطین / راه آزادی فلسطین مذاکره نیست ، صهیونیستها فقط زبان زور می فهمند

ایران در حمایت از مقاومت فقط شعار نداده بلکه درعمل هم این حمایت را ثابت کرده است .تاریخ نشان داد که آزادی، فقط با مقاومت به دست می آید و صهیونیست ها فقط زبان زور را می فهمند .
ایران حامی ثابت مقاومت فلسطین / راه آزادی فلسطین مذاکره نیست ، صهیونیستها فقط زبان زور می فهمند
به گزارش خبرگزاری تقریب (تنا) : مسئول امور بین الملل جنبش مقاومت اسلامی حماس  جمهوری اسلامی ایران را حامی ثابت مقاومت در منطقه معرفی کرد.اسامه حمدان در گفت و گویی تلویزیونی گفت ایران در حمایت از مقاومت فقط شعار نداده بلکه در عمل هم این حمایت را ثابت کرده است .وی افزود : پیروزی های اخیر مقاومت اسلامی ، جایگاه ایران را قوی تر کرد و به مقاومت هم این اطمینان را داد که تنها نیست.

اسامه حمدان درباره وضعیت کنونی غزه با اشاره به محاصره ۸ ساله آن گفت :‌ اسرائیل می خواهد با این فشارها فلسطینیان را وادار به تسلیم کند اما مقاومت به روش های مختلف ازجمله ایجاد تونل ها توانست مایحتاج عمومی را وارد غزه و در برابر اشغالگران مقاومت کند.

او با اشاره به حملات رژیم صهیونیستی به غزه گفت : درحملات اسرائیل یک سوم خانه ها، یک چهارم مدارس و ۲۰ درصد مراکز درمانی غزه نابود شد و بیشتر کشته شدگان از زنان، کودکان و سالخوردگان بودند و به همین علت رژیم صهیونیستی باید به عنوان جنایتکار جنگی محاکمه شود.

مسئول امور بین الملل جنبش مقاومت اسلامی حماس درباره امکان کسب حقوق فلسطینیان درمذاکرات سازش گفت : تاریخ نشان داد که آزادی، فقط با مقاومت به دست می آید و صهیونیست ها فقط زبان زور را می فهمند که نمونه آن خروج آنها از جنوب لبنان بود.

اسامه حمدان با اشاره به بی تفاوتی برخی کشورهای اسلامی و عربی در قبال جنایات رژیم صهیونیستی گفت : این کار آنها ننگین است و تصور می کنند به کاخ سفید خوش خدمتی می کنند درحالی که موضوع فلسطین فرامذهبی و فرامنطقه ای است و همه باید در کنار هم باشیم.

او با انتقاد از برخی اقدامات دولت مصر درقبال محاصره غزه گفت: ما با هم برادریم ‌ و حکومت مصر باید مسئولیت پذیر باشد ، حماس فقط اهداف راهبردی رژیم صهیونیستی را هدف قرار می دهد هرچند همه آنانکه سرزمین فلسطین را اشغال کردند، اشغال گر هستند.

اسامه حمدان با تاکید بر توان موشکی و نظامی جنبش حماس افزود: صهیونیست ها با داشتن برتری نظامی بدون کمک آمریکا قادر به ادامه حیات نیست ، توانایی و اراده و ایمان مردم فلسطین ، توانایی ماست ضمن آنکه ذخیره موشک های ما تمام نشده است .

مسئول امور بین الملل حماس درپاسخ به این پرسش که چرا آشتی ملی در فلسطین به خوبی پیش نمی رود گفت : حکومت خودگردان تحت فشار است و جنبش فتح هم درگیر جنگ لفظی برخی سران شده که
قصد خوش خدمتی به صهیونیست ها را دارند اما حاضریم بسیاری از پست های کلیدی را به آنها واگذار کنیم اما اجازه نمی دهیم به سلاح مقاومت تعرض کنند.

اسامه حمدان درباره یهودی سازی قدس شریف هم گفت: آنها می خواهند با یهودی سازی قدس و افزایش درگیری های قومی و مذهبی میان مسلمانان، مقاومت را تضعیف کنند اما در مقابل این اقدام آنها خواهیم ایستاد.

مسئول امور بین الملل جنبش مقاومت اسلامی حماس درباره تکفیری ها گفت: آنها اسلام را بد و کج فهمیده اند و باید با آنها مقابله شود.

وی در پاسخ به این پرسش که آینده معادله مقاومت اسلامی و رژیم صهیونیستی را چگونه می بینید گفت: آنها از سال ۱۹۸۲ تاکنون هیچ موفقیتی نداشتند و شمارش معکوس برای پایان عمر آنها آغاز شده است و تا چند سال دیگر اسرائیل و صهیونیستی وجود نخواهد داشت.

https://taghribnews.com/vdcamin6049n001.k5k4.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی