تاریخ انتشار۲۹ آذر ۱۳۹۳ ساعت ۱۱:۰۹
کد مطلب : 177053

حمله جنگنده های رژیم صهیونیستی به نوارغزه

جنگنده های رژیم صهیونیستی در ساعات اولیه بامداد امروز شنبه دو بار شمال غرب شهر خان یونس واقع در جنوب باریکه غزه را بمباران کردند.
حمله جنگنده های رژیم صهیونیستی به نوارغزه
به گزارش خبرگزاری تقریب(تنا) به نقل از مرکز اطلاع رسانی فلسطین، جنگنده های اف ۱۶ رژیم صهیونیستی دو موشک به زمین های کشاورزی فلسطینیان در شمال "خان یونس" شلیک کردند اما کسی در این حملات شهید یا زخمی نشده است.

دکتر "اشرف قدره" سخنگوی وزارت بهداشت غزه در گفتگوی تلفنی با خبرنگار مرکز اطلاع رسانی فلسطین تاکید کرد: خوشبختانه تا  این لحظه شهید و یا مجروحی به بیمارستان های باریکه غزه انتقال داده نشده است.

از سوی دیگر، روزنامه عبری زبان یدیعوت آهارونوت مدعی شد که حمله جنگنده های رژیم صهیونیستی به باریکه غزه در پاسخ به شلیک یک فروند موشک از این باریکه به سمت منطقه اشکول صورت گرفته است.

جنگنده های رژیم صهیونیستی شامگاه روز جمعه هم به طور گسترده در آسمان مناطق مختلف باریکه غزه به پرواز درآمدند.

بر اثر حمله بامداد امروز شنبه هم جریان برق بسیاری از مناطق واقع در شمال غرب باریکه غزه قطع شد.

سرویس های امنیتی باریکه غزه در پی پرواز جنگنده های رژیم صهیونیستی بر فراز آسمان باریکه غزه تمامی ساختمان ها و مقرات خود را تخلیه کردند.

"گلعاد اردان" وزیر دارایی رژیم صهیونیستی و یکی از رهبران لیکود دیشب در برنامه ای تلویزیونی با ادعای شلیک موشک از غزه اظهار داشت که رژیم صهیونیستی احتمال دارد وارد جنگ دیگری شود.

این نخستین بار از زمان توقف جنگ در غزه است که جنگنده های رژیم صهیونیستی اقدام به حمله به باریکه غزه می کنند.

از سوی دیگر، نظامیان رژیم صهیونیستی عصرجمعه به سمت فلسطینیان در شرق شهرک جبالیا واقع در شمال باریکه غزه تیراندازی کردند که طی آن ۶ فلسطینی زخمی شدند  ومجروحان به منظور مداوا به بیمارستان کمال عدوان انتقال داده شدند.

در همین حال، ناظران سیاسی و منابع صهیونیستی اخیرا بارها تاکید کرده اند که نتانیاهو احتمال دارد برای بالا بردن محبوبیت خود در میان صهیونیست ها و جبران کاهش آن به علت جنگ ۵۱ روزه غزه، دست به ماجراجویی تازه ای بزند.

همین منابع، حمله اخیر جنگنده های دشمن صهیونیستی به منطقه نزدیک فرودگاه دمشق را در راستای تبلیغات انتخاباتی بنیامین نتانیاهو ارزیابی کردند.

لازم به ذکر است که دشمن صهیونیستی قبل از جنگ غزه نیز بارها با ادعای واهی اینکه مقاومت به اراضی اشغالی موشک شلیک کرده، به نوار غزه حمله کرده بود.
https://taghribnews.com/vdcam0n6e49n0w1.k5k4.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی