تاریخ انتشار۱۹ تير ۱۳۹۳ ساعت ۹:۰۰
کد مطلب : 163166
عابد فتاحی:

هنگامه ای که مسلمانان در روز قدس به پا می کنند، نشانگر بیداری آنها و انسجام امت حضرت محمد(ص) است

تنا- اختصاصی
نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی، روز قدس را یکی از هزاران یادگار حضرت امام خمینی(ره) دانست و گفت: این یادگار باعث بیداری کشورهای مسلمان در رابطه با مسئله فلسطین شده و در قالب یک فرهنگ، در کشورهای اسلامی ریشه دوانده است.
هنگامه ای که مسلمانان در روز قدس به پا می کنند، نشانگر بیداری آنها و انسجام امت حضرت محمد(ص) است
عابد فتاحی در گفت و گو با خبرنگار تقریب(تنا) گفت : طی ۱۰سال اخیر کشورهایی مانند ترکیه که اصلا با روز قدس آشنایی نداشتند، آخرین جمعه ماه مبارک رمضان را به عنوان روز قدس شناخته و راهپیمایی آن را با  عظمت برگزار می کنند. وی خاطرنشان کرد: انتخاب نام قدس برای این روز، نعمت و وحی از جانب خداوند به حضرت امام بود تا هدیه ای باشد برای تمام مردم تحت ستم علی الخصوص مردم فلسطین.

فتاحی با افتخار به اینکه فرهنگ مبارزه علیه ظالمان و حفاظت و نگهداری از حقوق مظلومین در کشور مقدس ایران و به وسیله رهبر عظیم الشأن ما بنا شده و از آنجا به دنیا معرفی شده است، این روز را یکی از پر افتخارترین روزهای تاریخ ملت های مسلمان و مخصوصاً ایران دانست و در رابطه با آثار برگزاری راهپیمایی این روز در سطح جهانی اظهار داشت: آن گونه که دنیا روز قدس را می بیند، ما نمی بینیم؛ بعد از اتمام راه پیمایی این روز، وقتی شبکه های بین المللی را نگاه می کنیم، همه شان حیرت زده هستند. حیرت دارند از این بیداری مسلمانان وخروش و حرکت عظیم آنها. هنگامه ای که مسلمین در این روز به پا می کنند، برای اکثر کشورهای دنیا غیرقابل باور است؛ هنگامه ای که نشانگر بیداری مسلمانان و انسجام امت حضرت محمد(ص) است.

وی در پایان، اهمیت راهپیمایی روز قدس را ایجاد اعتماد، اتفاق، همفکری و نگاه ها و قدم های مشترک میان مسلمانان دانست و گفت: حرکت هایی که به نام اسلام اما با هدف نابودی اسلام از طرف بعضی گروهک های افراطی که نمونه بارز آن داعش است، دارد اتفاق می افتد، چون چیزی ندارد که به مسلمان ها بدهد به غیر از خونخواری و ظلم و ستم به مردم، خیلی زود نابود خواهد شد؛ چرا که قدرت اسلام واقعی برای تمامی دنیا مشخص است و به یاری خدا شاهد نابودی این حرکت های ضد شیعی وضد سنی خواهیم بود.
https://taghribnews.com/vdcaien6i49ni61.k5k4.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی