تاریخ انتشار۸ خرداد ۱۳۹۱ ساعت ۱۱:۴۰
کد مطلب : 96213

واكنش وزارت امور خارجه به كشتار مردم در "الحوله" سوریه

مهمان پرست سخنگوی وزارت امور خارجه با بیان این كه كشتار اخیر در سوریه ،‌ احساسات و وجدان بیدار امت اسلامی را جریحه دار كرد گفت :این اقدام با هدف ایجاد هرج و مرج و بی ثباتی در کشور سوریه انجام شده است و تلاش دارد تا راه را برای رسیدن به راه حل مسالمت آمیز ببندد.
واكنش وزارت امور خارجه به كشتار مردم در "الحوله" سوریه
سخنگوی وزارت امورخارجه گفت:کشته شدن شماری از مردم سوریه در منطقه حوله باعث جریحه دار شدن احساسات و وجدان بیدار امت اسلامی گردید.
مهمانپرست افزود : این اقدام که با هدف ایجاد هرج و مرج و بی ثباتی در کشور سوریه انجام شده است ، تلاش دارد تا راه را برای رسیدن به راه حل مسالمت آمیز ببندد.
وی تصریح كرد :جمهوری اسلامی ایران ضمن تقبیح این اقدام مشکوک بر ضرورت شناسائی و مجازات عاملان این حادثه تاکید می نماید و اطمینان دارد مداخلات خارجی ، اقدامات تروریستی و اقدامات مشکوکی که مردم مقاوم سوریه را هدف قرار داده است ، محکوم به شکست می باشد.
سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان بر حمایت از مردم فهیم سوریه و طرح اصلاحات رئیس جمهور آقای بشار اسد تاکید کرد و به کسانی که درصدد به شکست کشاندن طرح کوفی عنان نماینده ویژه دبیرکل سازمان ملل متحد می باشند ، هشدار داد.
https://taghribnews.com/vdcaeuno.49ni615kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی