تاریخ انتشار۱۸ مهر ۱۳۹۰ ساعت ۱۵:۰۶
کد مطلب : 66478

رژیم علی عبدالله صالح ضعیف تر از خانه عنکبوت

به دنبال خروج علی عبدالله صالح از کشور یمن، یک فعال حقوقی یمنی تأکید کرد: زمان پیروزی انقلاب یمن بسیار نزدیک است و به زودی لحظه تاریخی که مردم برای آن قربانیان زیادی داده اند فرا خواهد رسید.
رژیم علی عبدالله صالح ضعیف تر از خانه عنکبوت
"غازی السامعی" روز دوشنبه 18 مهر در گفت و گو با شبکه خبری العالم اظهار داشت: سفر علی عبدالله صالح، رییس جمهور دیکتاتور یمن به آلمان برای عمل جراحی جهت از بین بردن آثار ترکش هایی که در انفجار چند ماه پیش در کاخ ریاست جمهوری صورت گرفت، لحظه ای تاریخی برای مردم یمن نیست، بلکه وضعیت کنونی و گسترش و رشد انقلاب جوانان، لحظه تاریخی برای مردم بشمار می آيد.

این حقوقدان یمنی گفت: انقلاب یمن بر روش مسالمت آمیز خود باقی خواهد ماند و اگر زنان و مردان یمنی خواستار سرنگونی رژیم با استفاده از سلاح بودند، این رژیم مدتها پیش سقوط کرده بود چراکه بنای قدرت و حکومت وی بسیار ضعیف تر از خانه عنکبوت است.

السامعی افزود: مردان و زنان یمنی خواستار ادامه انقلاب به شیوه مسالمت آمیز تا سرنگونی کامل رژیم صالح از قدرت هستند.

فعال حقوقی یمنی گفت: مردم یمن در زمینه پیشبرد انقلاب به حدود ۷۵ الی ۸۰ درصد اهداف خود دست یافته اند و در حالی که سقوط رژیم صالح نزدیک و مسجل شده است وی و خانواده او در صدد سوق دادن کشور به جنگ داخلی هستند.

السامعی با تأکید بر ادامه فعالیت های اعتراضی مسالمت آمیز در میدان ها و خیابان های استان های مختلف یمن، از مردم خواست انقلاب و کشور خود را از افتادن در دام جنگ داخلی حفظ کنند.
https://taghribnews.com/vdcaayni.49ni015kk4.html
مرجع : شبکه العالم
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی