تاریخ انتشار۶ خرداد ۱۳۹۳ ساعت ۱۴:۱۳
کد مطلب : 159783
مدیرمرکز بزرگ اسلامی غرب کشور:

پیامبر(ص) اسوه عملی مسلمانان برای مقابله با توطئه های دشمنان است/شیعه و سنی همه محب رسول الله(ص) هستند

مدیرمرکز بزرگ اسلامی غرب کشور بر تقویت برنامه های دینی و قرآنی در بین جوانان و نوجوانان تأکید کرد و خواستار آشنایی هرچه بیشتر آنان با سیره رسول الله(ص) شد.
پیامبر(ص) اسوه عملی مسلمانان برای مقابله با توطئه های دشمنان است/شیعه و سنی همه محب رسول الله(ص) هستند
به گزارش خبرنگار تقریب از سنندج،"حجت الاسلام محرم علی فراشی"در جشن مبعث رسول اکرم (ص) که با حضوراقشارمختلف مردم به ویژه حافظان و قاریان قرآن کریم در امامزاده پیرمحمد سنندج برگزارشد، اظهار داشت: هدف از بعثت پیامبر(ص)، آزاد کردن انسان از زنجیرهای شرک و ظلم و تربیت انسان های آزاداندیش و جوانمرد است.

وی افزود: مناسبت های مذهبی و دینی ظرفیت های عظیمی هستند که ما می توانیم از آنها برای تبلیغ و ترویج فرهنگ غنی اسلامی استفاده کنیم و زمینه آشنایی هر چه بیشتر جوانان و نوجوانان را با مبانی هویت بخش اسلامی فراهم کنیم.

حجت الاسلام فراشی تصریح کرد: خداوند متعال در روز مبعث پیامبر اسلام (ص) راه سعادت دنیوی و اخروی را به بشریت معرفی کرد و آنها را از گمراهی رهانید لذا باید همواره پیام های مبعث و معراج رسول الله(ص) را در زندگی خویش زنده نگه داریم.

"سلمان روحی"، مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کردستان نیز در این مراسم اظهار داشت: عید مبعث انفجار نور و ظهور همه ارزش ‌ها وخوبی هاست و این عید با هدف اشاعه فرهنگ ناب محمدی (ص) و آشنایی هرچه بیشتر مردم با زندگی و رهنمودهای ارزشمند آن بزرگوار هرسال گرامی داشته می‌شود.

وی افزود: قرآن کریم در برگیرنده هدایت و سعادت انسان در دنیا و آخرت می‎باشد و در تمام مراحل زندگی رهبر و راهنمای انسان به سوی کمال است.

مدیرکل اوقاف وامور خیریه استان کردستان به شرکت بیش از ۱۱هزار نفر در دوره های تربیت حفاظ در این استان اشاره کرد و افزود: طی دو سال گذشته ۱۱هزار نفر در طرح تربیت حافظان قرآن کریم در استان شرکت کرده اند واین نشان از علاقه مردم کردستان به این کتاب آسمانی است.

گفتنی است در پایان این مراسم به قید قرعه به نفرات برتر دومین مرحله آزمون طرح تربیت حافظان قرآن کریم هدایایی از جمله کمک هزینه سفر حج، کمک هزینه سفر کربلا، کمک هزینه سفر مشهد مقدس و جوایز نفیس دیگر اهدا شد و گروه های مولودی خوانی در مدح و ثنای پیامبر اکرم (ص)به اجرای برنامه پرداختند.
https://taghribnews.com/vdcaaon6e49nm01.k5k4.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی