تاریخ انتشار۵ خرداد ۱۳۹۳ ساعت ۱۱:۵۴
کد مطلب : 159611

تشریح اهداف همایش" تقدیر از آثار و پایان نامه های تقریبی"توسط دکتر مختاری

کنفرانس مطبوعاتی بررسی اهداف همایش "تقدیر از آثار و پایان نامه های تقریبی"با حضور حجت الاسلام والمسلمین دکتر مختاری روز یکشنبه در پژوهشگاه مطالعات تقریبی برگزار شد.
تشریح اهداف همایش" تقدیر از آثار و پایان نامه های تقریبی"توسط دکتر مختاری
به گزارش خبرگزاری تقریب (تنا)، حجت الاسلام والمسلمین دکتر مختاری رئیس پژوهشگاه مطالعات تقریبی در این نشست ضمن تشریح اهداف پژوهشگاه، اظهار داشت: یکی از اهداف اصلی پژوهشگاه مطالعات تقریبی برگزاری همایش ها و نشست های تقریبی است.

دکترمختاری با اشاره به همایش" تقدیر از آثار و پایان نامه های تقریبی" اظهار داشت: این همایش با حضور آیت الله نوری همدانی و اساتید حوزه و دانشگاه، با هدف تشویق طلاب و دانشجویان جهت پژوهش در مسائل تقریبی برگزار می شود.

وی با اشاره به اینکه تقریب بر پایه پژوهش استوار است، افزود: مقام معظم رهبری همیشه تأکید دارند پایه وحدت گفت و گو و پژوهش می باشد، همچنین به دلیل مراجعات متعدد به پژوهشگاه در زمینه پایان نامه های تقریبی مصمم به برگزاری همایش شدیم.

رئیس پژوهشگاه مطالعات تقریبی افزود : حدود ۳ ماه پیش فراخوانی با این موضوع به بعضی مؤسسات و دانشگاه ها ارسال و بیش از ۱۵۰ رساله و اثر دریافت نمودیم که طی دو مرحله ارزیابی آثار، سرانجام ۱۴ رساله برتر انتخاب شدند، که از آنها تقدیر خواهد شد.

دکتر مختاری با اشاره به میهمانان همایش تصریح کرد: در این همایش اعضای جامعه مدرسین، شورای عالی حوزه، شورای عالی مجمع جهانی تقریب و تعدادی از ائمه جمعه اهل سنت کشور حضور دارند و یکی از ائمه جمعه سخنرانی خواهند کرد و همچنین کتاب موسوعه علم اصول جلد ۲ رونمایی می شود.

وی با اشاره به اهداف کلان پژوهشگاه افزود: در آینده دبیرخانه دائمی همایش در پژوهشگاه دایر خواهد شد.

رئیس پژوهشگاه مطالعات تقریبی در پایان خاطرنشان کرد: پژوهشگاه مطالعات تقریبی مصمم به پیگیری بحث تقریب در حوزه است.
https://taghribnews.com/vdca6on6649nmi1.k5k4.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی