تاریخ انتشار۲۶ مهر ۱۳۹۰ ساعت ۱۶:۱۵
کد مطلب : 67657
در دیدار با رئیس مجلس شورای ملی سوئیس مطرح شد:

انتقاد لاریجانی از تحدید مساجد و آیین‌های اسلامی در سوئیس

علی لاریجانی در دیدار با رئیس مجلس شورای ملی سوئیس، ضمن انتقاد از محدودیت‌هایی كه اخیرا در این كشور برای مساجد و آیین‌نامه‌های اسلامی ایجاد شده،‌ اظهار امیدواری كرد كه هرچه زودتر این محدودیت‌ها برطرف شود.
انتقاد لاریجانی از تحدید مساجد و آیین‌های اسلامی در سوئیس
به گزارش خبرگزاری تقریب(تنا)، علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی که به منظور شرکت در مجمع بین‌المجالس جهانی در برن سوئیس حضور دارد، در ادامه دیدارهای دوجانبه خود در حاشیه برگزاری سومین روز این اجلاس با "هان‌شیری ایندرکوم" رئیس مجلس شورای ملی سوئیس دیدار و گفت‌وگو کرد. 

در این دیدار، علی لاریجانی با اشاره به رفتار غیرمنطقی آمریکا در قبال جمهوری اسلامی ایران گفت: این رفتار ناشی از عملکرد آمریکایی‌ها در منطقه است و در عین حال اتهام‌زنی‌ها به ایران برای انتخابات پیش‌روی این کشور است تا بتوانند برای خود تبلیغاتی انجام دهند. 

رئیس قوه مقننه با اشاره به تلاش‌های بین‌المللی ایران در راه مبارزه با مواد مخدر تأکید کرد: قرار بود انگلیسی‌ها پس از اشغال افغانستان مسئولیت مبارزه با تولید مواد مخدر را در این کشور برعهده داشته باشند، اما با حضور آنها در این کشور تولید مواد مخدر ۴۰ برابر افزایش داشته است. 

وی تأکید کرد: ایران هزینه‌های زیادی را در راه هزینه مبارزه با مواد مخدر متحمل می‌شود. 

لاریجانی با انتقاد از محدودیت‌هایی که اخیراً در سوئیس برای مساجد و آیین‌‌های اسلامی ایجاد شده است، افزود: دوست دارم این را باور نكنم اما چنین موضوعی را شنیده‌ام و امیدوارم اگر صحت داشته باشد مرتفع شود؛ چرا كه سوئیس کشوری است که بارها اعلام کرده به آزادی مذاهب اعتقاد دارد و به آن احترام می‌گذارد.
https://taghribnews.com/vdca0ini.49n0m15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی