>> افزایش خطوط اعتباری بانک توسعه اسلامی برای ایران | خبرگزاری تقریب (TNA)
تاریخ انتشار۱۷ فروردين ۱۳۹۱ ساعت ۱۲:۲۱
کد مطلب : 89347
وزیر اقتصاد خواستار شد:

افزایش خطوط اعتباری بانک توسعه اسلامی برای ایران

وزیر امور اقتصادی و دارایی در دیدار با رییس بانک توسعه اسلامی خواستار افزایش خطوط اعتباری این بانک به نفع صنایع تولیدی و بانک های عامل ایران شد.
افزایش خطوط اعتباری بانک توسعه اسلامی برای ایران
  به گزارش خبرگزاری تقریب(تنا) به نقل از روابط عمومی سازمان سرمایه گذاری و کمک های اقتصادی و فنی ایران ، سید "شمس الدین حسینی"  در حاشیه برگزاری سی و هفتمین اجلاس سالانه بانک توسعه اسلامی در خارطوم پایتخت سودان با "احمد محمد علی"رئیس بانک نوسعه اسلامی دیدار کرد.

حسینی ضمن قدردانی از تلاش ها برای برگزاری سی و هفتمین اجلاس بانک توسعه اسلامی ، خواهان تسریع در نهایی شدن برنامه های همکاری چهارساله بانک توسعه اسلامی با کشورمان شد.

وزیر امور اقتصادی ودارایی ضمن اعلام علاقه بانک ها و موسسات مالی ایران جهت انجام همکاری های مالی با بانک توسعه اسلامی، از بانک مذکور درخواست کرد تا خطوط اعتباری خود را به نفع صنایع تولیدی و بانک های عامل کشور افزایش دهد.

وی از بانک توسعه اسلامی درخواست کرد در جهت توسعه مشارکت شرکت اسلامی توسعه برای بخش خصوصی (ICD) به منظور ارتقای همکاری های آن شرکت با بخش خصوصی ایران در تامین مالی پروژه های داخلی همکاری نماید. 

"احمد محمد علی" نیز با ابراز خرسندی از سطح همکاری ها بین بانک توسعه اسلامی و جمهوری اسلامی ایران اعلام کرد تا علاوه بر در نظر داشتن موارد فوق، رایزنی های لازم در زمینه تسریع در پروژه ها و اعتبارات مصوب توسط بانک توسعه اسلامی انجام شود. 
https://taghribnews.com/vdca0ena.49noy15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی