کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

معاون دبیرکل حزب الله:

مردم سوريه بايد بدون دخالت بيگانگان آينده خود را رقم بزنند

17 فروردين 1395 ساعت 15:43

معاون دبیرکل حزب الله با بیان اين كه ما همواره از راه حل سياسي در سوريه حمايت كرده ايم، تاکید کرد: مردم سوريه بايد بدون دخالت بيگانگان آينده خود را رقم بزنند.


به گزارش خبرگزاری تقریب(تنا)، شيخ نعيم قاسم امروز در همايش بزرگداشت علامه شهيد « محمد سعيد رمضان البوطي» عالم برجسته اهل سنت سوريه گفت: در كشورهاي عربي و اسلامي آثار و نشانه هايي از اين عالم شهيد كه براي شناساندن اسلام اصيل از خرافات تلاش مي كرد، به چشم مي خورد.
 
وي افزود: علامه البوطي پرچم برافراشته و نوري درخشان بود كه اهل انكار و تكفير به جز مسجد و محراب عبادت نتوانستند به او دست پيداكنند.
 
شيخ نعيم قاسم در ادامه با تاكيد به اينكه « ما همواره از راه حل سياسي در سوريه حمايت كرده ايم و معتقديم مردم سوريه بايد بدون دخالت بيگانگان آينده خود را رقم بزنند»، گفت: امروز راه بازگشتي وجود ندارد و نشانه هاي پيروزي مقاومت آشكار شده است.
 
معاون دبيركل حزب الله اظهارداشت: گروه تروريستي تكفيري داعش چيزي بيش از يك قدرت وهمي ساخته و پرداخته مستكبران نيست اما امروز قدرت گرفته، بزرگ شده و عليه صاحبان خود شوريده و به دردسري براي آنها تبديل شده است.
 
وي خاطرنشان كرد: آزادسازي شهر تاريخي تدمر و شهرك قريتين از اشغال داعش، نقطه عطفي در بحران سوريه است و نشان داد كه سوريه و هم پيمانان آن تنها طرفي هستند كه به صورت جدي با تروريست هاي تكفيري مبارزه مي كنند و بقيه همه دروغ مي گويند.
 
تروريستهاي تكفيري 21 مارس 2013 علامه البوطي را كه حاضر نشد از حمايت از ملت و نظام سوريه دست بردارد، در محراب مسجد ايمان دمشق به شهادت رساندند.
 
 
 


کد مطلب: 226903

آدرس مطلب :
https://www.taghribnews.com/fa/news/226903/مردم-سوريه-بايد-بدون-دخالت-بيگانگان-آينده-خود-رقم-بزنند

خبرگزاری تقریب (TNA)
  https://www.taghribnews.com