کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

اسماعیل هنیه:

ترور چهره های مقاومت و محاصره تحمیلی، آسیبی به حماس نمی زند

13 تير 1395 ساعت 11:20

معاون دفترسیاسی حماس با بیان اینکه دشمنان حماس و غزه، بودجه های هنگفتی صرف شکستن عزم و اراده مقاومت و توطئه علیه حماس می کنند، گفت: بستن منابع مالی و محاصره تحمیلی به حماس، آسیبی به این جنبش نخواهد زد.


به گزارش خبرگزاری تقریب(تنا)، "اسماعیل هنیه" در سخنان خود در جمع نمازگزاران فلسطینی در مسجد البریج در نوار غزه گفت: بستن منابع مالی و محاصره تحمیلی به حماس، نخواهد توانست آسیبی به این گروه بزند؛ همچنان که ترور چهره های مقاومت نیز خللی در عزم ما ایجاد نخواهد کرد.

وی خاطرنشان کرد: دشمنان حماس و غزه، بودجه های هنگفتی صرف تخریب خانه ها و شکستن عزم و اراده مقاومت و توطئه علیه حماس می کنند، ولی این تلاش ها نتیجه ای جز حسرت برای توطئه کنندگان نخواهد داشت.

هنیه افزود: آنچه در سال های اخیر بر سر غزه آمد، بر سر هر تشکیلات یا سازمان بزرگ دیگری می آمد، آن را از هم می پاشید؛ ولی غزه و حماس همچنان در مسیر پیروزی و نهایی کردن تکلیف با دشمن صهیونیستی پیش می روند.

معاون دفتر سیاسی حماس، با بیان اینکه آنچه در جنگ گذشته غزه بر سر دشمن آمد؛ دهشتناک بود، افزود: لیبرمن ما را تهدید نکند، جوانان غزه قبلا بزرگتر از او یعنی شارون و اعوان و انصارش را درهم شکستند؛ نیروی مقاومت ما شکست ناپذیر است.

وی تأکید کرد: در صورت بروز جنگ با رژیم صهیونیستی این جنگ نهایی خواهد بود که تکلیف درگیری با این رژیم را تعیین خواهد کرد.


کد مطلب: 236975

آدرس مطلب :
https://www.taghribnews.com/fa/news/236975/ترور-چهره-های-مقاومت-محاصره-تحمیلی-آسیبی-حماس-نمی-زند

خبرگزاری تقریب (TNA)
  https://www.taghribnews.com