>> خبرگزاری تقریب (TNA) - مسلمانان با وحدت می توانند به اشغال فلسطین پایان دهند - نسخه قابل چاپ

کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

​استاد دانشگاه هند:

مسلمانان با وحدت می توانند به اشغال فلسطین پایان دهند

ایرنا , 17 تير 1396 ساعت 18:03

استاد دانشگاه دهلی نو و فعال سیاسی هند، تفرقه را مهمترین عامل ادامه اشغال فلسطین دانست و تصریح کرد: مسلمانان با وحدت ویکپارچگی می توانند به اشغال سرزمین فلسطین پایان دهند.


به گزارش خبرگزاری تقریب(تنا)، دکتر "ماجد دیوبندی" امروز (شنبه) تأکید کرد: تفرقه کشورهای اسلامی باعث جسارت و قدرت نمایی رژیم صهیونیستی و ادامه اشغال فلسطین شده است.
 
وی حمایت و هم‌پیمانی برخی از کشورهای عربی با رژیم صهیونیستی را از دیگر علت های ادامه تجاوز رژیم صهیونیستی دانست و تصریح کرد: این کشورها به طور غیر مستقیم با حمایت از اشغالگران، در قتل و کشتار مردم فلسطین نقش دارند.
 
معاون بخش اردو دانشگاه دهلی در ادامه با اشاره به سفر "نارندرا مودی" نخست وزیر هند به سرزمین های اشغالی اظهار کرد: مسلمانان هند با نارضایتی از این سفر، خواستار ادامه سیاست گاندی، رهبر فقید هند در حمایت از مردم مظلوم فلسطین هستند.
 
وی تصریح کرد: "مودی" اولین نخست وزیری بود که با سفر به فلسطین اشغالی، روابط پنهان هند با این رژیم را آشکار و باعث نارضایتی حدود 200 میلیون مسلمان هندی شد.
 
این استاد دانشگاه اظهار داشت: مسلمانان هند خواستار تجدید نظر مودی در گسترش روابط نظامی، دفاعی و تجاری با رژیم اشغالگر صهیونیستی هستند.
 
'نارندرا مودی' اولین نخست وزیری است که سه شنبه گذشته به مناسبت بیست و پنجمین سال آغاز مناسبات دیپلماتیک تل آویو و دهلی نو به سرزمین های اشغالی سفرکرد.
 
در این سفر هفت قراداد همکاری دوجانبه در زمینه هوا و فضا، توسعه زیرساخت های کشاورزی، حفاظت از منابع آب هند، خرید تسلیحات و یاداشت تفاهم همکاری دوجانبه به ارزش 40 میلیون دلار برای راه اندازی تحقیقات و توسعه میان دو طرف امضا شد.


کد مطلب: 274377

آدرس مطلب :
https://www.taghribnews.com/fa/news/274377/مسلمانان-وحدت-می-توانند-اشغال-فلسطین-پایان-دهند

خبرگزاری تقریب (TNA)
  https://www.taghribnews.com