کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

​رونمایی از کتاب مقابله با داعش در روسیه

ایکنا , 26 ارديبهشت 1396 ساعت 17:34

کتاب «مقابله با تبلیغات تروریستی» با محتوای تبیین روش‌های کاملا مشخص مبارزه ایدئولوژیک با سازمان تروریستی تکفیری داعش، اخیرا در روسیه رونمایی شد.


به گزارش خبرگزاری تقریب(تنا)، رایزنی فرهنگی ایران در مسکو در خبری اعلام کرد: کتاب «مقابله با تبلیغات تروریستی» که با هدف مبارزه ایدئولوژیک با سازمان تروریستی تکفیری داعش و راه‌های صحیح مقابله با تبلیغات افراط گرایانه نوشته شده است، در بخش مطبوعات «روزنامه پارلمان» روسیه رونمایی شد.
 
این کتاب توسط «ماکسیم گریگوریف»، مدیر بنیاد مطالعات مشکلات دموکراسی و «ولادیمیر ماگیروف»، مدیر انستیتوی مطالعات و مقابله با تبلیغات تروریستی و با همکاری «والنتین ایگناتییف»، مدیر مرکز مطالعات خاورمیانه و آفریقا و همچنین اتاق اجتماعی فدراسیون روسیه، شورای فدراسیون و دومای دولتی روسیه تهیه شده است.
 
به گفته ماکسیم گریگوریف این پروژه کاری، مشترک بوده و در کتاب نظریه مؤلفین برای مقابله با تروریسم مطرح شده است. 
 
به گفته مؤلفین، هر سال مرکز مقابله با تبلیغات تروریستی وابسته به بنیاد مطالعات مشکلات دموکراسی روسیه، تمامی تبلیغاتی را که علیه روسیه انجام می‌گیرد، رصد می‌کند.
 
گریگوریف در ادامه تأکید کرد که به کمک دادستانی کل روسیه تا امروز بیش از هزار منبع تبلیغاتی علیه روسیه بسته شده است؛ اما مهم، تحلیل مطالب رصد شده و تدوین نظریه ضد تبلیغ برای به وجود‌آوردن مواضع واحد در مقابله با فعالیت‌های تبلیغاتی تروریستی است.
 
در کتاب  «مقابله با تبلیغات تروریستی»  روش‌های کاملا مشخص مبارزه ایدئولوژیک با سازمان تروریستی تکفیری داعش ارائه شده است و علاوه بر این، راه‌هایی که به واسطه آن نیروهای داعش به جذب افراد می پردازند و راه‌های صحیح مقابله با تبلیغات افراط‌گرایانه نیز مطرح شده است.


کد مطلب: 268341

آدرس مطلب :
https://www.taghribnews.com/fa/news/268341/رونمایی-کتاب-مقابله-داعش-روسیه

خبرگزاری تقریب (TNA)
  https://www.taghribnews.com