تاریخ شائع کریں2022 10 June گھنٹہ 15:59
خبر کا کوڈ : 552895

ہزاروں پاکستانی بچوں کی موجودگی میں سلام فرماندہ" ترانہ پیش کیا گیا

امامی اسٹوڈنٹس آرگنائزیشن کی جانب سے کل بروز بدھ کراچی میں ہزاروں پاکستانی بچوں کی موجودگی میں "سلام فرماندہ" کا ترانہ پیش کیا گیا۔
به گزارش حوزه بین‌الملل خبرگزاری تقریب، امروزه در تمامی کشور های جهان سرود «سلام فرمانده» به شدت معروف شده و در جای جای جهان، کودکان و نوجوانان علی‌رغم این که به زبان فارسی مسلط نیستند، اما با توجه به مفاهیم ذکر شده در این سرود، با عشق و شور خاصی فرمانده خودشان را صدا می‌زنند و با امام عصر (عج) تجدید بیعت می‌کنند۔ 

از آفریقا تا آسترالیا، از آسیا تا اروپا و آمریکا همه جا غلبه ترانه و سرودهای باطله شکسته شده و جهان برای ابراز ارادت به فرمانده آزادگان جهان به طور منسجم همنوا شده است.

کودکان پاکستانی هم مانند کودکان دیگر کشور های دیگر جهان از این قافله عقب نمانده‌اند و جای جای کلان شهرهای پاکستان شاهد برنامه‌های تجدید بیعت با امام زمان (عج) هستند و کودکان و نوجوانانی که با چشم گریان امام زمان (عج) را صدا می‌زنند.

دیروز چهارشنبه در شهر کراچی پاکستان در یک منطقه شیعه‌نشین به نام «جعفر طیار»  و به همت جوانان سازمان دانشجویان امامیه برنامه‌ای تدارک دیده شد که در آن هزاران کودک و نوجوان با امام زمان (عج) تجدید بیعت کردند.

خیابان‌های این منطقه مملو از جمیعت شده بود و عاشقان امام زمان (عج) چندین مرتبه این سرود را تکرار کردند تا با امام زمان خود عهد ببندند که اگر نیازی باشد در این سن کوچک هم نقش مالک اشتر و قاسم سلیمانی را ایفا کنند.

انتهای پیام/

 
https://taghribnews.com/vdcdnx0kkyt0kj6.432y.html
آپ کا نام
آپکا ایمیل ایڈریس
سکیورٹی کوڈ