امامجمعه شهر اشنویه ضمن تسلیت ارتحال ملکوتی امامخمینی(ره) و قیام ۱۵خرداد گفت: با توجه به حضور در ایام اوج مصرف برق و بنا به سفارش دین و رعایت انصاف، از مردم انتظار میرود رعایت الگوی مصرف را مدنظر قرار دهند و از اسراف به هر شکل ممکن، خودداری کنند.
امام جمعه اشنویه با تأکید بر اهمیت حفظ وحدت و انسجام ملی گفت: ملت ایران در مقابله با دشمنان، بهویژه رژیم صهیونیستی، همواره با تکیه بر ایمان، مقاومت و همبستگی ملی به موفقیتهای بزرگی دست یافته است.