>> ملت مبعوث‌شده ارومیه بار دیگر خشم و انزجار خود از دشمن استکباری را نشان دادند | خبرگزاری تقریب (TNA)
تاریخ انتشار۱۳ خرداد ۱۴۰۵ ساعت ۱:۱۶
کد مطلب : 724504
/گزارش/

ملت مبعوث‌شده ارومیه بار دیگر خشم و انزجار خود از دشمن استکباری را نشان دادند

نود و چهارمین قرار شبانه مردم ارومیه در حالی برگزار شد که این ملت مبعوث‌شده بار دیگر انزجار و خشم خود از دشمن استکباری را نشان داده و بر حفظ وحدت میان خود تاکید کردند.
ملت مبعوث‌شده ارومیه بار دیگر خشم و انزجار خود از دشمن استکباری را نشان دادند
به گزارش خبرنگار حوزه استان‌های خبرگزاری تقریب، نود و چهارمین قرار شبانه مردم ارومیه در حالی برگزار شد که این ملت مبعوث‌شده بار دیگر انزجار و خشم خود از دشمن استکباری را نشان داده و بر حفظ وحدت میان خود تاکید کردند.

مراسم امشب با قرائت آیاتی از کلام‌الله مجید توسط وحید وکیلی قاری بین‌المللی ارومیه‌ آغاز شد و سپس با پخش سرود ملی جمهوری اسلامی ایران، مردم با احترام نظامی به این سرود، پرچم‌های کشورمان را به احتزاز درآوردند.

بیرق‌های حزب الله لبنان و فلسطین نیز چون همیشه در دستان مردم به احتزار درآمده و به غیر از تصاویر رهبر شهید و رهبر معظم انقلاب اسلامی، تصاویری از شهید سیدحسن نصرالله به چشم می‌خورد.

امشب پس از قرائت دعای توسل، وصیت‌نامه شهید رسول فرخی‌مقدم که در عملیات والفجر 4 و در سال 62 به فیض شهادت رسیده بود پخش شد.

شعارهای امشب مردم ارومیه، الله اکبر، خامنه‌ای رهبر، درود بر رزمندگان اسلام، سلام بر شهیدان، مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل، مرگ بر انگلیس، مرگ بر سازشگر، مرگ بر وطن‌فروش خائن، یا حیدر، یا حسین و یا مهدی بود.

مسئولان گرانی‌ و تورم موجود در بازار را کنترل کنند

سخنران مراسم نیز حجت الاسلام اکبرزاده معاون تهذیب حوزه علمیه امام خامنه‌ای ارومیه بود وی در این سخنرانی اظهار داشت: برخلاف دوران دفاع مقدس هشت ساله، هم اکنون میدان اصلی نبرد، خیابان‌ها شده است و در این راستا دشمن می‌خواست عوامل ضدانقلاب را به خیابان بریزد که اقدام به اغتشاش و جنگ داخلی بکند اما با بصیرت و هوشیاری مردم منجر به باطل السحر دشمن صهیونیستی شد.

وی افزود: امروز خدا توفیق کرده که پرچم‌دار خط مقدم مبارزه با استکبار جهانی باشیم و بی‌شک پایان جنگ مشخص است و اگر کفار علیه اسلام جنگی را آغاز کنند شکست خواهند خورد.

معاون تهذیب حوزه علمیه امام خامنه‌ای ارومیه گفت: دشمن در جنگ 12 روزه پس از ناکامی در برابر جمهوری اسلامی، التماس آتش‌بس داد و هم اکنون نیز در جنگ سوم، متوسل به سایر کشورها برای برقراری آتش‌بس شد.

وی با تاکید بر اینکه این جنگ سبب شد که جمهوری اسلامی ایران به عنوان ابرقدرت در جهان معرفی شود اظهار داشت: دنیا تا زمانی که ترامپ به ایران حمله نکرده بود از قدرت نظامی ایران خبر نداشتند و پس از حضور مردم در خیابان نیز، خدا ما را رها نکرده و این ملت مبعوث شده بهترین ماموریت الهی را انجام داده‌اند و این حرکت و قیام ملت ایران در طول تاریخ بی‌سابقه و بی نظیر بوده است.

حجت الاسلام اکبرزاده این جنگ را جنگ تمدنی خواند و بیان کرد: این جنگ ادامه نبرد حق و باطل است و امروز جنگ آنها شکست تمدنی بوده و علاوه بر اینکه امروز جمهوری اسلامی در کل دنیا محبوب شده است، همگان دریافته‌اند که اسرائیل نیز یک رژیم منحوس بوده است.

وی در ادامه نیز تاکید کرد: با توجه به گرانی‌ و تورم موجود در بازار، مسئولان باید این اوضاع را کنترل کنند چون جنگ اصلی، جنگ اقتصادی است و دشمن با این سلاح به میدان آمده است.

به گزارش خبرگزاری تقریب، دعا برای تعجیل در ظهور امام زمان(عج) پایان‌بخش مراسم بود.
 
انتهای پیام/
https://taghribnews.com/vdcjyxeaxuqe8iz.fsfu.html
نام شما
آدرس ايميل شما