ملت ایرانِ مقتدر با اتحاد و انسجام همانند همیشه تا آخرین قطره خون از انقلاب اسلامی دفاع خواهد کرد
علمای اهل سنت آذربایجانغربی در بیانیههای خود به مناسبت شهادت امام خامنهای اظهار داشتند: ملت ایران مقتدر با اتحاد و انسجام کما فی السابق از ایران و انقلاب اسلامی تا آخرین قطره خون دفاع خواهد کرد و ترامپ قمارباز قرن بداند که هرگز این وطن جای رقص خونخواران همانند جزیره نشینان اپستین نخواهد شد.
اشتراک گذاری :
به گزارش خبرنگار حوزه استانهای خبرگزاری تقریب، علمای اهلسنت آذربایجانغربی به مناسبت شهادت امام خامنهای بیانیههایی بدین شرح صادر کردند.
دشمنان با بمبباران بیرحمانه نمیتوانند به مقاصد شومشان برسند
ماموستا فرشاد امینی؛ مدرس مدرسه علوم دینی کمالات ارومیه در متن بیانیه خود آورده است: بنده نیز به نوبه خود و از سوی طلاب مدرسه علوم دینی خانقاه کمالات ارومیه شهادت بزرگ مرد تاریخ معاصر جهان اسلام مجاهد شجاع و خستگی ناپذیر رهبر شهید حضرت امام خامنهای(رضوان الله علیه) و جمعی از فرماندهان، مسئولان، کودکان معصوم و غیرنظامیان کشورمان را به دستان نجس رژیم شرور و سفاک آمریکائی و صهیونیست جنایتکار، خدمت همه ملت ایران و آزاداندیشان جهان تسلیت و تعزیت عرض میکنیم.
بیتردید مقام شامخ شهادت آرزوی قلبی آن رهبر شهید بود که بعد از سالها مجاهدت و مقابله با نقشههای شوم صهیونیزم جنایتکار در ماه مبارک رمضان به آرزوی دیرینهاش و سربازان شهیدش پیوستند.
قطعآ دشمنان اسلام و ملت ایران خوب بدانند با ترور تخریب و بمبباران بیرحمانه نمیتوانند به مقاصد شومشان برسند بنابراین ضمن محکومیت این ترور بیشرمانه و جنایتکارانه اعلان میداریم، ملت ایران مقتدر با اتحاد و انسجام کما فی السابق از ایران و انقلاب اسلامی تا آخرین قطره خون دفاع خواهد کرد و ترامپ قمارباز قرن بداند که هرگز این وطن جای رقص خونخواران همانند جزیره نشینان اپستین نخواهد شد.
نیروهای مسلح ایران درهای جهنم را بر خوک صفتان استکبار گشودند
همچنین اعضای شورای روحانیت اهل سنت شهرستان سلماس و خوی مناسبت شهادت مظلومانه رهبر معظم انقلاب اسلامی بیانیهای بدین شرح صادر کردند: اعضای شورای روحانیت اهلسنت سلماس و خوی، حملات ددمنشانه و ناجوانمردانه سران کفر نتانیاهو و ترامپ وحشی به تمامیت ارضی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را محکوم و شهادت قائد اسلام و مسلمین جهان شهید رهبر و شهدایی که به همراه قائدشان با افتخار سر دادند را تبریک و تسلیت میگوید.
این شورا به همراه جامعه مخاطب اهلسنت به تمام معنا قدردان زحمات و دفاعیات کوبنده و برحق شبانهروزی نیروهای مسلح بوده که الحق درهای جهنم را بر خوک صفتان استکبار گشودند و خدای منان را شاکریم که امت اسلام و بالاخص آحاد ملت ایران مرد و زن و خرد و کلان با محور قراردادن خونخواهی خون شهید رهبر و با حضور حماسی خود در مساجد و میادین اصلی شهرها اتحاد و همدلی عظیمی را برای جهانیان به نمایش گذاشتند که میتوان گفت تاثیر این حضور حماسی اگر از ضربات کوبنده نیروهای مسلح بیشتر نباشد قطعا کمتر هم نبوده و نتیجتا این حماسه موجب شد دشمن در دسترسی به اغراض پلیدش ناکام بماند.
امت اسلامی باید زیر پرچم اتحاد و همبستگی گردهم آیند
ماموستا عبدالرحمن سبحانی از علمای اهلسنت اشنویه نیز در بیانیه خود آورده است: با عرض سلام و ارادت و آرزوی قبولی طاعات و عبادات در این ماه مبارک، ضمن عرض تسلیت به مناسبت شهادت قائد اعظم امت اسلامی، ما فی الضمیر خود را باستحضار میرسانم، امت اسلامی از طرف خبیثترین و پلیدترین شیاطین عالم مورد تجاوز قرار گرفته است و در چنین شرائطی امت اسلامی باید زیر پرچم اتحاد و همبستگی گردهم آیند و همصدا در مقابل شیاطین بایستند.
شهادت رهبر عزیزمان اگرچه امت اسلامی را عزادار کرد اما بقول معروف الخیر فیما وقع، بنده شهادت ایشان را بیدارباشی بزرگ برای کلّ امّت میدانم و این واقعه دردناک با وجود اینکه بسیار دردناک و تأسفبار بود اما بیداری امت اسلامی را به دنبال خواهد داشت، چنان که میبینیم جهان اسلام را در اقصی نقاط آن بجوش و خروش درآورده است.
امت اسلامی اگر چه همواره مورد هجوم و تجاوز دشمنان و مستکبران قرار گرفته است امّا اینبار تقابل امت با دشمنان بسیار با اهمیت و سرنوشتساز است و میطلبد که امت اسلام اختلافات خود را به کلّی فراموش کند و جز نام اسلام هر اسم و مسمّایی را فراموش کند.