تاریخ انتشار۹ اسفند ۱۴۰۴ ساعت ۱۸:۱۸
کد مطلب : 711537
/گزارش/

همه ملت ایران در کنار نیروهای نظامی و امنیتی هستند/دفاع از امنیت ملی حق مسلم جمهوری اسلامی است

علمای اهل‌سنت آذربایجان‌غربی با انتشار بیانیه های جداگانه تأکید کردند: همه ملت ایران در کنار نیروهای نظامی و امنیتی و انقلابی و مسلح با تمام توان بوده و آماده جان فشانی در راه ارزش‌های انقلاب اسلامی و دفاع از میهن اسلامی هستند.
همه ملت ایران در کنار نیروهای نظامی و امنیتی هستند/دفاع از امنیت ملی حق مسلم جمهوری اسلامی است
به گزارش خبرنگار حوزه استان‌های خبرگزاری تقریب، در پی تجاوز رژیم منفور و منحوس رژیم‌ صهیونیستی به خاک میهن و شهادت تعدادی از هم‌وطنان، علمای اهل‌سنت آذربایجان‌غربی با انتشار بیانیه‌های جداگانه، این حملات را به شدت محکوم کردند.

مردم با حفظ وحدت و انسجام قومی و مذهبی اجازه نفوذپذیری را به دشمنان ندهند

ماموستا محمد واوی امام جمعه سردشت در بیانیه‌ای تجاوز بزدلانه رژیم صهیونی با مشارکت و حمایت رژیم مستکبر و خبیث آمریکا به خاک عزیز ایران را محکوم کرد.

متن این بیانیه به شرح زیر است:
بسم الله الرحمن الرحیم 
«لَا يَسْتَوِي الْقَاعِدُونَ مِنَ الْمُؤْمِنِينَ غَيْرُ أُولِي الضَّرَرِ وَالْمُجَاهِدُونَ فِي سَبِيلِ اللَّهِ بِأَمْوَالِهِمْ وَأَنْفُسِهِمْ فَضَّلَ اللَّهُ الْمُجَاهِدِينَ بِأَمْوَالِهِمْ وَأَنْفُسِهِمْ عَلَى الْقَاعِدِينَ دَرَجَةً وَكُلًّا وَعَدَ اللَّهُ الْحُسْنَى وَفَضَّلَ اللَّهُ الْمُجَاهِدِينَ عَلَى الْقَاعِدِينَ أَجْرًا عَظِيمًا».

بار دیگر حمله جنایتکارانه رژیم منحوس اسرائیل و آمریکای خونخوار به خاک کشورمان در ماه مبارک رمضان چهره خبیث و بدعهد آنان را به تمام صلح‌طلبان نمایان ساخت که سبعیت و درندگی از خصلت ذاتی آنان است و از راه تعدی و تجاوز می‌خواهند بر سرمایه کشورها تسلط پیدا کنند.

ضمن محکوم نمودن این جنایت، حق مشروع و مسلم جمهوری اسلامی است که از حاکمیت ارضی و امنیت ملی خود دفاع نماید و انتظار می رود که نیروی‌های مقتدر و فداکار در برابر این تجاوزات جواب قاطع و دندان شکننده و فراموش نشدنی به متجاوزان و حامیان و نوکران حلقه به گوش آنها بدهند و مردم عزیز و میهن دوست هم همانند جنگ 12 روزه با حمایت و حفظ وحدت و انسجام قومی و مذهبی، اجازه نفوذپذیری را به دشمنان ندهند.

ارزش های انقلاب اسلامی خط قرمز ملت ایران است

ماموستا عثمان یوسفی امام جمعه ربط نیز در بیانیه‌ای تجاوز بزدلانه رژیم صهیونی با مشارکت و حمایت رژیم مستکبر و خبیث آمریکا به خاک عزیز ایران را محکوم کرد:

متن این بیانیه به شرح زیر است:
بسم الله الرحمن الرحیم
وَلَا تَهِنُواْ فِي ٱبۡتِغَآءِ ٱلۡقَوۡمِۖ إِن تَكُونُواْ تَأۡلَمُونَ فَإِنَّهُمۡ يَأۡلَمُونَ كَمَا تَأۡلَمُونَۖ وَتَرۡجُونَ مِنَ ٱللَّهِ مَا لَا يَرۡجُونَۗ وَكَانَ ٱللَّهُ عَلِيمًا حَكِيمًا (نساء:۱۰۴) و در تعقیب گروه [دشمنان‌] سستى نورزید. اگر شما درد مى‌کشید، آنان [نیز] همان گونه که شما درد مى‌کشید، درد مى‌کشند و حال آنکه شما چیزهایى از خدا امید دارید که آنها امید ندارند و خدا همواره داناى سنجیده‌کار است.

سوره مبارکه اسراء آیه 81: وَقُلۡ جَآءَ ٱلۡحَقُّ وَزَهَقَ ٱلۡبَٰطِلُۚ إِنَّ ٱلۡبَٰطِلَ كَانَ زَهُوقٗا: و بگو: «حق آمد و باطل نابود شد. آرى، باطل همواره نابودشدنى است.»

بار دیگر میهن اسلامی ایران مورد تجاوز رژیم صهیونیستی و آمریکای جنایتکار قرار گرفت این در حالی بود که تیم دیپلماسی ایرانی در حال مذاکرات بودند اما آمریکای جنایتکار و اسراییل خبیث و کودک کش خاک ایران اسلامی را مورد تجاوز قراردادند.

جنگ را شروع کردند و به حول و قوه الهی و با امدادهای الهی و دعای مردم روزه دار ایران اسلامی و با اقتدار نیروهای مسلح و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران چنان پاسخ کوبنده را دریافت خواهند کرد که بادستان خودشان نابودی کامل خود را رقم خواهند زد.

تمام ملت ایران در کنار نیروهای نظامی و امنیتی و انقلابی و مسلح با تمام توان بوده و آماده جان فشانی در راه ارزش‌های انقلاب اسلامی و دفاع از میهن اسلامی هستند.

مردم با استناد به آیه ۱۰۴ سوره نساء از نیروهای مسلح ارتش و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی می خواهند تا نابودی کامل این غده سرطانی و جرثومه شرارت ننشینند و با پیروزی کامل جشن آزادی قدس شریف را اعلام کنیم.

دشمنان بدانند که ارزش‌های انقلاب اسلامی خط قرمز ملت ایران است و مردم آماده جان فشانی در دفاع از جان و وجود مقام معظم رهبری مدظله العالی هستند و جان حضرت آقا جان ملت ایران است.

رزمندگان جبهه حق جواب پشیمان کننده به اسرائیل خواهد داد

ماموستا خدر رحیمی امام جمعه نلاس نیز در بیانیه‌ای تجاوز بزدلانه رژیم صهیونی با مشارکت و حمایت رژیم مستکبر و خبیث آمریکا به خاک عزیز ایران را محکوم کرد.

متن این بیانیه به شرح زیر است:
بسم الله الرحمن الرحيم
نصر من الله و فتح قریب،
بار دیگر جبهه‌ شیطان علیه جبهه حق به سرکردگی شرورترین شخص منفور معاصر و یاران جزیره اپستین و صهیون ملعون کودک کش به حریم ایران اسلامی و منادی وحدت تجاوز بی‌شرمانه نمودند.

ذات شیطان، تجاوز است و در طول تاریخ این جبهه حق بوده که همیشه پیروز بوده و هست و از طرفی نیز جبهه شیطان رو به زوال است و این وعده الهی است و وعده الهی حق است و به آن ایمان داریم مع الوصف رژیم منفور و تروریست آمریکا در طول ۴۸ سال گذشته همیشه در کنار صهیونیست‌ها و علیه مردم ایران اسلامی و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و همه آزادگان جهان بوده و ترور و نا امنی از اصول جبهه شیطان بوده و هست و رزمندگان جبهه حق جواب پشیمان کننده خواهد داد.

همچنان که در ۴۸ سال قبل این رویه را داشته به خصوص در جنگ دوازده روزه و به استناد آیه آن تنصر الله ینصر کم و یثبت اقدامکم جبهه حق و ایران عزیز به رهبری مقام معظم رهبری پیروز خواهد شد و جبهه شیطان تعرض را به جان رهبری را مطرح نمودند.

هشدار می دهیم جان رهبری یعنی جان همه ايرانيان و آزادگان جهان است و خط قرمز امت اسلامی است لذا ضمن محکومیت شدید این اقدام جبهه شیطان از مردم عزیز ایران اسلامی استدعا داریم ضمن توجه به توصیه های مسولین برای رزمندگان اسلام در ماه مبارک رمضان و با زبان روزه دعا کنیم که هرچه سریعتر جبهه شیطان نابود گردد و مردم صابر ایران عزیز با ندای الله اکبر پیروزی را جشن بگیرند.

انتهای پیام/
https://taghribnews.com/vdcbf8bzzrhb8sp.uiur.html
نام شما
آدرس ايميل شما