تاریخ انتشار۱۳ خرداد ۱۴۰۵ ساعت ۱۳:۰۹
کد مطلب : 724556

عراقچی روز ملی آذربایجان را تبریک گفت

وزیر امور خارجه کشورمان در پیامی به همتای آذربایجانی خود روز ملی این کشور را تبریک گفت.
عراقچی روز ملی آذربایجان را تبریک گفت
به گزارش حوزه سیاست و اقتصاد خبرگزاری تقریب، عباس عراقچی وزیر امور خارجه کشورمان در پیامی به جیحون بایرام‌اف، روز ملی این کشور را تبریک گفت.

در این پیام آمده است: جمهوری اسلامی ایران و جمهوری آذربایجان همواره روابط دوستانه‌ای مبتنی بر احترام متقابل داشته‌اند که ناشی از ارزش‌های عمیق تاریخی، مذهبی و فرهنگی دو ملت همسایه و مسلمان است.

عراقچی خاطرنشان کرد: مایه خرسندی است که رهبران هر دو کشور همواره با پشتکار برای تحقق رؤیاها و آرزوهای مردم ما تلاش کرده‌اند و در نتیجه، روابط بین کشورهای ما روز به روز در مسیر توسعه و پیشرفت پیش رفته است. خوشحالم که اشاره کنم این روند پویای توسعه، بیش از پیش تقویت و شتاب می‌گیرد و موضوعات مختلف و منافع مشترک را در سطوح دوجانبه، منطقه‌ای و بین‌المللی پوشش می‌دهد.

وزیر امور خارجه ایران همچنین برای دولت و مردم آذربایجان آرزوی شادی و رفاه کرد.

انتهای پیام/
https://taghribnews.com/vdcgnt9u3ak9xn4.rpra.html
نام شما
آدرس ايميل شما