تاریخ انتشار۱۲ خرداد ۱۴۰۵ ساعت ۲۳:۳۸
کد مطلب : 724496

گفت‌وگوی تلفنی وزرای امور خارجه ایران و عربستان

سید عباس عراقچی وزیر امور خارجه کشورمان در تماسی تلفنی با وزیر خارجه عربستان گفتگو کرد.
گفت‌وگوی تلفنی وزرای امور خارجه ایران و عربستان
به گزارش حوزه سیاست و اقتصاد خبرگزاری تقریب، در گفتگوی تلفنی عصر امروز سه‌شنبه میان سید عباس عراقچی و فیصل بن فرحان وزرای امور خارجه ایران و عربستان درباره آخرین روندهای دیپلماتیک برای کاهش تنش در منطقه غرب آسیا گفتگو و تبادل نظر شد.

انتهای پیام/
https://taghribnews.com/vdcjhxeamuqe8xz.fsfu.html
نام شما
آدرس ايميل شما