سید عباس عراقچی وزیر امور خارجه کشورمان در تماسی تلفنی با وزیر خارجه عربستان گفتگو کرد.
اشتراک گذاری :
به گزارش حوزه سیاست و اقتصاد خبرگزاری تقریب، در گفتگوی تلفنی عصر امروز سهشنبه میان سید عباس عراقچی و فیصل بن فرحان وزرای امور خارجه ایران و عربستان درباره آخرین روندهای دیپلماتیک برای کاهش تنش در منطقه غرب آسیا گفتگو و تبادل نظر شد.