تاریخ انتشار۸ خرداد ۱۴۰۵ ساعت ۱۶:۰۸
کد مطلب : 723822
ماموستا ملاعبدالرحمن مرادی:

حج ابراهیمی سیمای اقتدار و وحدت جهان اسلام و پیام برائت از نظام سلطه است

امام جمعه اهل سنت کرمانشاه گفت: حج ابراهیمی سیمای اقتدار، عظمت و وحدت جهان اسلام و پیام برائت از نظام سلطه است و رمی جمرات تجلی مبارزه دائمی با شیطان شریر خواهد بود.
حج ابراهیمی سیمای اقتدار و وحدت جهان اسلام و پیام برائت از نظام سلطه است
به گزارش خبرنگار حوزه استان های خبرگزاری تقریب، ماموستا ملاعبدالرحمن مرادی در خطبه های نماز جمعه اهل سنت این هفته کرمانشاه که در مسجد امام شافعی برگزار شد، در سخنانی با اشاره به سابقه اتحاد ملی در ایران اظهار داشت: این اتحاد در طول شالهای بعد از انقلاب مستحکم تر شده و دشمن از آن بسیار هراس دارد.
 
امام جمعه اهل سنت کرمانشاه در ادامه خطبه‌های خود با اشاره به مناسک حج، گفت: حج ابراهیمی سیمای اقتدار، عظمت و وحدت جهان اسلام و پیام برائت از نظام سلطه است و رمی جمرات تجلی مبارزه دائمی با شیطان شریر خواهد بود.
 
وی افزود: برگزیده شدن حضرت ابراهیم (ع) به دلیل روحیه تسلیم‌پذیری در برابر خداوند بود و حج ابراهیمی باید این حس تسلیم را در حجاج زنده نگه دارد.
 
ماموستا مرادی در ادامه با تشکر از زحمات سازمان حج و زیارت استان و مدیر آن دکتر کریمی خدیو که مهمان مسجد بودند، خاطرنشان کرد: در جنگ ۱۲ روزه و جنگ رمضان مشکلات زیادی سر راه حجاج ایجاد شد اما با تدابیر و زحمات شبانه‌روزی سازمان حج و زیارت، اجازه ندادند تخللی در انجام مناسک حجاج صورت گیرد.
 
 انتهای پیام/
https://taghribnews.com/vdcb5fbz5rhb5wp.uiur.html
نام شما
آدرس ايميل شما