۲ هوادار گروهکهای تروریستی در کرمانشاه به هلاکت رسیدند
دو نفر از هواداران گروهکهای تروریستی بهدنبال درگیری با حافظان امنیت در کرمانشاه به هلاکت رسیدند.
اشتراک گذاری :
به گزارش خبرنگار حوزه استان های خبرگزاری تقریب، روز گذشته دو نفر از هواداران گروهکهای تروریستی به دنبال درگیری با حافظان امنیت در کرمانشاه به هلاکت رسیدند.
این دو نفر از عوامل آشوبهای دیماه ۱۴۰۴ به نام میثم و مجتبی ویسی روز گذشته؛ هفتم خرداد در درگیری با نیروهای حافظ امنیت در کرمانشاه به هلاکت رسیدند.
بنا بر گزارش منابع رسمی این دو نفر نقش مهمی در حوادث دیماه داشتند و علاوه بر حمل سلاح، هواداری و همکاری با ضد انقلاب کردی، اقدام به درگیری با نیروهای نظامی و مهمتر از همه از عوامل به شهادت رسیدن نیروهای بسیج، سپاه و فراجا در آشوبهای دیماه ۱۴۰۴ بودند.