تاریخ انتشار۴ خرداد ۱۴۰۵ ساعت ۲۳:۵۱
کد مطلب : 723450
مدیر حوزه علمیه خواهران کردستان:

هرگز زیر بار مذاکرات خفت‌بار نمی‌رویم/ دشمن به دنبال اختلاف میان مردم و مسئولان است

حجت‌الاسلام والمسلمین پیام عبدالملکی در جمع حماسی مردم سنندج در میدان آزادی، با تأکید بر استقامت ملت ایران در برابر استکبار، هرگونه مذاکره تحقیرآمیز را مردود دانست و ضمن هشدار درباره عملیات اختلاف‌افکنی دشمن، از مسئولان خواست در تصمیمات خود تسلط کافران بر مؤمنان را رقم نزنند.
هرگز زیر بار مذاکرات خفت‌بار نمی‌رویم/ دشمن به دنبال اختلاف میان مردم و مسئولان است
به گزارش حوزه استان‌های خبرگزاری تقریب، حجت‌الاسلام والمسلمین پیام عبدالملکی، مدیر حوزه علمیه خواهران کردستان، امشب در تجمع مردم سنندج که در حمایت از رزمندگان اسلام و به خواست امام شهید در میدان آزادی این شهر برگزار شد، به ایراد سخنانی پرداخت که در ادامه مشروح آن را می‌خوانید.

حجت الاسلام عبدالملکی در ابتدای سخنان خود با اشاره به توطئه‌های دشمن اظهار داشت: بحث اختلاف‌افکنی دشمن این است که مردم را دچار تشویش کند، اجتماعات را از بین ببرد و بین مردم، بین مردم با مسئولان و مسئولان با مسئولان اختلاف بیندازد. این نکته بسیار مهمی است. دشمن با عملیات رسانه‌ای خود همیشه به دنبال تفرقه در صفوف درهم‌تنیده ملت بوده، اما تاکنون موفق نشده است؛ چراکه ملت ما ملتی بصیر و آگاه است.

مدیر حوزه علمیه خواهران کردستان با قاطعیت تصریح کرد: ملت ایران هرگز زیر بار مذاکرات خفت‌بار نخواهد رفت.

وی خطاب به دست‌اندرکاران مذاکرات هشدار داد و افزود: مسئولان باید مردم را ببینند، در خیابان‌ها و اظهارنظرهای آنان دقت کنند. در مواضع و تصمیمات خود بسیار مراقب باشند. خداوند متعال در قرآن می‌فرماید: لَن یَجْعَلَ اللَّهُ لِلْکافِرینَ عَلَی الْمُؤْمِنینَ سَبیلاً  حق ندارید تصمیمی بگیرید که در آن تسلط کافران بر مؤمنان باشد. این یک قاعده شرعی و از اصول اساسی ماست.

حجت الاسلام عبدالملکی با تأکید بر تبعیت از ولایت خاطرنشان ساخت: این مردم هنوز صدای طنین‌انداز و دلنشین رهبر عزیزشان در گوششان است. این مردم هنوز امامشان را تشییع نکرده‌اند که کسی بتواند تحریف کند. حضرت آقا نمی‌توانید مخالف ایشان نظر دهید. امروز بیش از هر زمان دیگری نیاز به هم‌افزایی داریم.

وی با یادآوری شکوه تمدن اسلامی از صدر اسلام تاکنون گفت:  از قرون ابتدایی اسلام، تمدن اسلامی حرف اول را در جهان می‌زد، اما دشمنان با دسیسه کشورها را متفرق کردند. امروز پس از قرون متمادی، یک کشور اسلامی ایران توانسته است در برابر تمام استبداد، کفر و استعمار عالم قد علم کند و دست برتر را داشته باشد. هرکس بخواهد این وحدت را دچار اختلاف کند، خیانت کرده است. 

حجت الاسلام عبدالملکی با اشاره به تقابل مستقیم با جبهه کفر و شرک اظهار داشت:  ما خدا را شاکریم که در این روزها و شب‌ها، هم در عرصه جنگ و هم در عرصه دیپلماسی، برگ برنده با ماست. بسیاری از شهدا آرزوی درک چنین تقابلی را داشتند و به آن نرسیدند. اگر کسی در حمایت از این حرکت عظیم کوتاهی کند، در قیامت باید پاسخگوی خون شهدا از صدر اسلام تا امروز باشد؛ چراکه نظیر این اتفاق در تاریخ بی‌نظیر است.

مدیر حوزه علمیه خواهران کردستان به نقل از امام شهید گفت: آخرین جمله‌ای که از امام شهیدمان عرض می‌کنم، مژده‌ای است که ایشان به ما دادند: مردم اگر استقامت کنید، اتفاقی که از صدر اسلام از زمان پیغمبر (ص) تا حالا نیفتاده، رقم خواهد خورد و آن دست برتر اسلام بر تمام عالم و حکومت جهانی اسلام است. شرطش استقامت است. الحمدلله تاکنون این محقق شده و ما هم در آن سهیم هستیم.

حجت الاسلام عبدالملکی در بخش دیگری از سخنانش خطاب به حضرت ولی عصر(عج) عرض ارادت کرد و گفت:  السلام علیک یا معز المؤمنین المستضعفین، السلام علیک یا مولای یا صاحب الزمان — به تعبیر امام شهیدمان، آقا و مولای ما، برای ما دعا کن. ما محتاج عنایت امام زمان(عج) هستیم. این مردم جان، مال، آبرو و عمرشان را پای اسلام، انقلاب، امام و رهبرشان گذاشته‌اند. دعا کن برای ما.

وی با اشاره به فرمایشات امام شهید درباره «بعثت مردم» گفت:  حضرت آقا فرمودند: اگر حادثه‌ای رخ دهد، خداوند مردم را مبعوث می‌کند دونه به دونه. این کار خداست. قلب‌ها به دست خداست. قریب به ۹۰ شب، سه ماه  است که مردم هر شب در خیابان‌ها حاضر می‌شوند. این همان آیه قرآن در سوره مائده است که خداوند فرمود: فسوف یأتی الله بقوم یحبهم و یحبونه — خداوند قومی را می‌آورد که آنها را دوست دارد و آنان نیز خدا را دوست دارند. پیامبر(ص) دست بر شانه سلمان فارسی گذاشت و فرمود: این قوم، قوم سلمان هستند.

حجت الاسلام عبدالملکی با استناد به کلام امام راحل که فرمودند «امیرالمؤمنین(ع) در میدان جنگ سخت پیروز بود، اما در میدان جنگ نرم شکست خورد»، هشدار داد:  دشمن از روز ازل سه حربه داشته است: تهدید، تطمیع و اختلاف‌افکنی. با تهدید و زور نظامی نتوانسته است کاری پیش ببرد؛ شکست خورده. با تطمیع هم نتوانسته سر این ملت کلاه بگذارد. مردم تجربه‌های تلخ بدعهدی دشمن را دارند. امروز دشمن روی حربه اختلاف‌افکنی تمرکز کرده است. مراقب باشید.

مدیر حوزه علمیه خواهران کردستان در پایان سخنان خود ضمن درخواست صلوات بر محمد و آل محمد، خاطرنشان ساخت:  مردم باید استقامت کنند. خداوند به ما عمری داده است که در عصر موعود  طبق آیات قرآن و روایات  به سر می‌بریم. اتفاقات بزرگ در حال رخ دادن است. ما باید قدر این برهه تاریخی را بدانیم و اجازه ندهیم دشمن میان صفوف ما تفرقه بیندازد.



انتهای پیام /
https://taghribnews.com/vdciwpayut1ar52.cbct.html
نام شما
آدرس ايميل شما