فرمانده انتظامی خراسانشمالی از دستگیری شش جاسوس دشمن در استان خبر داد.
اشتراک گذاری :
به گزارش حوزه استان ها خبرگزاری تقریب، به نقل از روابط عمومی نیروی انتظامی استان خراسان شمالی، سردار سعید مطهریزاده، فرمانده انتظامی استان از دستگیری شش جاسوس در استان خبر داد، اظهار کرد: این افراد در شرایط جنگی کشور با آمریکا و رژیم صهیونیستی از طریق شبکههای معاند خارج کشور ارتباطهای مکرر برقرار میکردند.
وی افزود: با این حساب تعداد جاسوسهای مرتبط با شبکههای بیگانه همچون ایران اینترنشنال و منوتو که تصاویر مراکز نظامی، امنیتی را ارسال یا با سیاستهای آنها همراهی میکردند به ۲۲ نفر رسید.
فرمانده انتظامی خراسانشمالی گفت: بر اساس مستندات نهادهای امنیتی، دستگیرشدگان تماسهای صوتی متعددی با این شبکهها داشتند و حتی سابقه دستگیری در اغتشاشات دی ۱۴۰۴ را نیز داشتهاند.