تاریخ انتشار۱ اسفند ۱۴۰۴ ساعت ۲۳:۳۲
کد مطلب : 710479
امام جمعه کامیاران:

تبعیت از رهبری، معیار حق‌طلبی و وحدت امت اسلامی است

امام جمعه کامیاران با تأکید بر جایگاه رهبری در هدایت جامعه اسلامی، گفت: تبعیت از رهبری، معیار حق‌طلبی و عامل وحدت و انسجام امت اسلامی در برابر توطئه‌های دشمنان است.
تبعیت از رهبری، معیار حق‌طلبی و وحدت امت اسلامی است
به گزارش حوزه استان های خبرگزاری تقریب، ماموستا سیدمحسن حسینی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهرستان کامیاران که در مسجد جامع این شهر برگزار شد، ضمن تسلیت چهلم شهدای اقتدار، از مواضع حکیمانه و روشنگرانه رهبر معظم انقلاب در قبال اغتشاشات اخیر قدردانی و تشکر کرد.

وی با اشاره به بیانات اخیر رهبر معظم انقلاب تصریح کرد: سخنان روشنگرانه ایشان، نقشه‌های شوم دشمنان برای ایجاد ناامنی، آشوب و تفرقه در کشور را خنثی کرد و مسیر صحیح و حق را برای مردم و مسئولین تبیین نمود. تبعیت از چنین رهبری نه تنها یک وظیفه دینی، بلکه ضرورتی برای حفظ انسجام ملی و مقابله با فتنه‌های پیچیده دشمنان است.

امام جمعه کامیاران با بیان اینکه وحدت امت اسلامی مرهون بصیرت و هدایت‌های رهبری است، خاطرنشان کرد: دشمنان همواره در تلاش هستند تا با ایجاد تفرقه میان صفوف مسلمانان، ضربه‌های خود را بر پیکره امت اسلامی وارد کنند، اما با وجود رهبری حکیم و آگاه، نقشه‌های آنان نقش بر آب می‌شود.

ماموستا حسینی در بخش دیگری از خطبه‌های خود با تبریک فرارسیدن ماه مبارک رمضان، این ماه را فرصتی بی‌نظیر برای خودسازی، تعمیق تقوا، یاد خدا، تفکر در آیات الهی و شکرگزاری از نعمت‌های بیکران پروردگار دانست.

وی تأکید کرد: روزه تنها به خودداری از خوردن و آشامیدن خلاصه نمی‌شود، بلکه روزه حقیقی باید در رفتار، گفتار و سبک زندگی مؤمنان نمود پیدا کند. انسان روزه‌دار باید با کنترل اعضا و جوارح خود، اخلاق نیکو، صبر و بردباری و کمک به نیازمندان، نشان دهد که فلسفه روزه‌داری را به درستی درک کرده است.

امام جمعه کامیاران در پایان از خداوند متعال خواستار شد که ملت ایران را در سایه رهبری حکیمانه، از همه توطئه‌های دشمنان مصون دارد و توفیق بهره‌مندی از فیوضات ماه مبارک رمضان را به همه روزه‌داران عنایت فرماید.

انتهای پیام/
https://taghribnews.com/vdcfexde1w6dyja.igiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما