امام جمعه زابل تهدیدات اخیر آمریکا را نشانه درماندگی خواند که برگرفته از یک جنگ روانی علیه ملت ایران است.
اشتراک گذاری :
به گزارش خبرنگار حوزه استان های خبرگزاری تقریب، حجتالاسلام والمسلمین مجتبی پوراندخت در خطبههای دوم نماز جمعه یکم اسفندماه ۱۴۰۴ زابل، ضمن اشاره به تهدیدات اخیر رئیسجمهور آمریکا و اعزام ناوهای جنگی به منطقه، این اقدامات را جنگ روانی و ابزاری برای کاهش تابآوری ملت ایران دانست.
وی با بیان اینکه لشکرکشی به منطقه نشانه اقتدار نیست، تصریح کرد: این اقدامات جیغ درماندگی و اظهار عجز در مقابل قدرت ایران اسلامی است. اگر آمریکاییها غلطی بکنند، ایران ایندفعه متفاوت از همیشه خواهد جنگید.
امام جمعه زابل در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به استقبال جوانان و نوجوانان از مساجد در ماه رمضان، بر ضرورت جذب آنان با رفتار محترمانه و واگذاری مسئولیت تأکید کرد و گفت: تندی و برخورد نامناسب، جوانان را از مسجد دور میکند.
وی همچنین خواستار برپایی سفرههای ساده افطاری و پرهیز از تجملگرایی شد و بر لزوم انعکاس فعالیتهای قرآنی در فضای مجازی برای تقویت روحیه دینی جامعه تأکید کرد.
حجتالاسلام پوراندخت در بخش پایانی خطبههای خود به مشکلات معیشتی مردم اشاره کرد و با انتقاد از ضعف نظارت بر بازار، گفت: مردم از نوسانات قیمتها گلایهمند هستند و نظارت مؤثر و برخورد با متخلفان ضروری است.
وی همچنین به مشکل کمبود کارت سوخت در جایگاههای زابل اشاره کرد و افزود: در دیگر استانها این مشکل وجود ندارد؛ مسئولان مربوطه باید پیگیری کنند و اجازه ندهند حقی از مردم ضایع شود.
امام جمعه زابل در پایان تأکید کرد: باید قدردان صبر و همراهی مردم باشیم و در قبال مشکلات معیشتی آنان پاسخگو باشیم.