تاریخ انتشار۱ اسفند ۱۴۰۴ ساعت ۱۰:۳۷
کد مطلب : 710372

بهره مندی از سفره عرفانی شب‌های بهار قرآن در ماه رمضان

امام جمعه کیش، گفت: ماه رمضان بهترین فرصت برای بهره مندی از سفره عرفانی شب‌های بهار قرآن است.
بهره مندی از سفره عرفانی شب‌های بهار قرآن در ماه رمضان
به گزارش حوزه استان های خبرگزاری تقریب، حجت الاسلام و المسلمین علیرضا بی‌نیاز، در پیامی فرا رسیدن ماه رمضان را تبریک و بر بهره گیری از برکت این ماه تاکید کرد.

متن پیام امام جمعه کیش به این شرح است:

بِسْمِ ٱللَّٰهِ ٱلرَّحْمٰنِ ٱلرَّحِیمِ

«یَا أَیُّهَا الَّذِینَ آمَنُوا کُتِبَ عَلَیْکُمُ الصِّیَامُ کَمَا کُتِبَ عَلَى الَّذِینَ مِن قَبْلِکُمْ لَعَلَّکُمْ تَتَّقُون»

ماه مبارک رمضان، ماه نزول و تلاوت قرآن، ماه شب‌های قدر، ماه دعا و نیایش، ماه گشایش در‌های رحمت الهی، ماه بندگی‌های خالصانه و ماه بهره‌مندی از فیوضات و رحمت بی‌کران الهی و اتصال به درگاه ربوبی است.

خداوند سبحان را شاکر و سپاس‌گزاریم که توفیق بندگی و عبادت در ماه رمضان را بار دیگر به همه مسلمانان و بندگانش عطا می‌نماید تا با روزه‌داری، تزکیه نفوس، عبادت و استغاثه به درگاه الهی، به خیرِ کثیر، آرامش معنوی و رستگاری دست یابیم.

امیدوارم قلوب همه مسلمانان جهان علی‌الخصوص ملّت بزرگ ایران در رحمت واسعه الهی این ماه پرخیر و برکت جلا یافته و از سفره عرفانی لیالی گرانقدر بهار قرآنی به نحو مطلوب بهره‌مند شویم.

با تبریک حلول ماه مبارک رمضان، از درگاه حضرت احدیّت سربلندی، اقتدار و شکوه روزافزون ایران اسلامی و محور مقاومت به رهبری آیةالله العظمی حضرت امام خامنه‌ای (مدّظله‌العالی) و نابودی و اضمحلال جبهه استکبار و یزیدیان زمان به سرکردگی آمریکا و رژیم صهیونیستی را طلب می‌نمایم و برای همگان توفیق بهره‌گیری از برکات این ماه مبارک را از خداوند منان مسئلت دارم.

انتهای پیام/
https://taghribnews.com/vdchqvnqi23nzxd.tft2.html
نام شما
آدرس ايميل شما