تاریخ انتشار۳۰ بهمن ۱۴۰۴ ساعت ۹:۲۳
کد مطلب : 710283

گفتگوی تلفنی وزیران امور خارجه ایران و عربستان سعودی

وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در گفت وگوی تلفنی با همتای سعودی خود، وی را از تحولات مرتبط با مذاکرات هسته‌ای ایران - آمریکا مطلع کرد.
گفتگوی تلفنی وزیران امور خارجه ایران و عربستان سعودی
به گزارش حوزه سیاست و اقتصاد خبرگزاری تقریب، سید عباس عراقچی وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران چهارشنبه شب  در تماس تلفنی با امیر فیصل بن فرحان وزیر امور خارجه عربستان سعودی، ضمن بررسی روابط دوجانبه، همتای سعودی خود را از تحولات مرتبط با مذاکرات هسته‌ای ایران-آمریکا مطلع کرد.
 
وزیر امور خارجه عربستان سعودی نیز ضمن قدردانی از توضیحات وزیر امور خارجه کشورمان، ابراز امیدواری کرد گفت‌و‌گو‌های جاری تا حصول نتیجه ادامه یابد.

انتهای پیام/
https://taghribnews.com/vdcivuaypt1azr2.cbct.html
نام شما
آدرس ايميل شما