تاریخ انتشار۲۸ بهمن ۱۴۰۴ ساعت ۱۸:۳۴
کد مطلب : 710090

دعوت مسئولان یزد از مردم برای حضور در اربعین شهدای اخیر

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد، استاندار و نماینده استان در مجلس خبرگان از مردم برای شرکت در مراسم اربعین شهدای حوادث ۱۸ و ۱۹ دی دعوت کردند.
دعوت مسئولان یزد از مردم برای حضور در اربعین شهدای اخیر
به گزارش حوزه استان ها خبرگزاری تقریب، در پبام آیت الله محمدرضا ناصری، محمدرضا بابایی و آیت الله ابوالقاسم وافی آمده است: برگزاری مراسم اربعین شهدای مظلوم حوادث تلخ ۱۸ و ۱۹ دی‌ماه، فرصتی مغتنم و مجالی برای بازخوانی درس‌های ایستادگی و بصیرت در برابر توطئه‌های پیچیده دشمنان قسم‌خورده نظام اسلامی است.
 
حوادثی که در آن جبهه استکبار کوشید با موج‌سواری بر مطالبات صنفی مردم و ایجاد ناامنی، هتک حرمت مقدسات و هدف قرار دادن وحدت ملی، مسیر پیشرفت ایران قوی را سد نماید.
 
خون‌های پاکی که در این ایام بر زمین ریخت، اگرچه قلب ملت ایران را جریحه‌دار کرد، اما بار دیگر پرده از چهره نفاق کنار زد. این شهادت‌ها و به‌دنبال آن خیزش هوشمندانه و غیرتمندانه ملت در قیام سراسری ۲۲ دی‌ماه، آبی بود بر آتش فتنه‌ای که تجزیه ایران عزیز و گسستن پیوند عمیق "امام و امت" را هدف قرار داده بود.
 
مردم بصیر ایران اسلامی ثابت کردند که صف خود را از اغتشاشگران و پیاده‌نظام دشمن جدا کرده و اجازه نخواهند داد غبار فتنه، راه روشن انقلاب را تیره سازد.
 
اینجانبان با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان امنیت و اقتدار کشور و ادای احترام به صبر و استقامت خانواده‌های معظم ایشان، فرارسیدن اربعین این کبوتران خونین‌بال را تسلیت عرض می‌نماییم.

بدین‌وسیله از عموم مردم مؤمن، انقلابی و ولایتمدار دارالعباده یزد دعوت می‌شود تا با حضور دشمن‌شکن خود در مراسم بزرگداشت اربعین این شهیدان والامقام، ضمن محکومیت مجدد توطئه‌های بیگانگان، با آرمان‌های شهدا، امام شهدا و رهبر فرزانه انقلاب اسلامی (مدظله‌العالی) تجدید میثاقی دوباره نمایند. حضور شما مردم شریف در این محفل نورانی، پیامی رسا به جهانیان است که ملت ایران در سایه وحدت و همدلی، حافظ امنیت و تمامیت ارضی سرزمین خود خواهد ماند.
 
زمان: ساعت ۸ صبح روز چهارشنبه ۲۹ بهمن ماه ، مکان: مسجد روضه محمدیه (حظیره)

انتهای پیام/
https://taghribnews.com/vdceo78f7jh8z7i.b9bj.html
نام شما
آدرس ايميل شما