تاریخ انتشار۲۸ بهمن ۱۴۰۴ ساعت ۶:۱۲
کد مطلب : 709959

مأمور نیروی انتظامی شهرستان ایذه به شهادت رسید

فرمانده انتظامی شهرستان ایذه گفت: یک مأمور نیروی انتظامی این شهرستان پس از دو روز تحمل جراحات ناشی از درگیری با اشرار مسلح، به شهادت رسید.
مأمور نیروی انتظامی شهرستان ایذه به شهادت رسید
به گزارش حوزه استان ها خبرگزاری تقریب، سرهنگ حشمت‌الله بسطامی شامگاه دوشنبه در گفتگویی رسانه‌ای اظهار کرد: سرگرد حسن برون، مأمور انتظامی پاسگاه سوسن که دو روز قبل در حین انجام مأموریت و مقابله با اشرار مسلح به شدت مجروح شده بود، بر اثر شدت جراحات وارده به درجه رفیع شهادت نائل آمد.
 
وی با اشاره به روحیه ایثار و فداکاری این مأمور انتظامی افزود: تلاش شبانه‌روزی نیروهای پلیس برای برقراری امنیت پایدار در منطقه ادامه دارد و اجازه نخواهیم داد اقدامات ناامن‌کننده، آرامش مردم را خدشه‌دار کند.
 
فرمانده انتظامی ایذه با تسلیت شهادت این مأمور فداکار به خانواده وی و همکارانش تأکید کرد: مسیر خدمت و ایثار نیروهای انتظامی با قوت و قاطعیت بیشتری دنبال خواهد شد.

انتهای پیام/
https://taghribnews.com/vdcgny9uyak9zy4.rpra.html
مرجع : مهر
نام شما
آدرس ايميل شما