حضور پرشور مردم در روز 22 بهمن دشمنان را ناامید کرد
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان مراوه تپه گفت: دشمنان تصور میکردند مردم در روز 22 بهمن به میدان نخواهند آمد؛ ولی حضور پرشور مردم آنها را ناامید و مأیوس کرد.
اشتراک گذاری :
به گزارش خبرنگار حوزه استان های خبرگزاری تقریب، آخوند «ناصر قزل» در جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان مراوه تپه ضمن قدردانی از حضور حماسی و پرشور مردم شهرستان در راهپیمایی روز ۲۲ بهمن اظهار کرد: دشمن خیالباف گمان میکرد مردم به صحنه نخواهند آمد، اما زهی خیال باطل. مردم ولایتمدار ایران اسلامی با حضور آگاهانه و دشمن شکن خود پاسخی قاطع به توهمات آنها دادند و نشان دادند که پای آرمانهای انقلاب ایستاده اند.
به گفته وی؛ مردم ایران حتی با نثار جان خود نیز حاضر هستند از درخت تنومند جمهوری اسلامی ایران پاسداری کنند و هرگز اجازه نخواهند داد کشور به دست دشمنان سپرده شود.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان مراوه تپه با تأکید بر عبرت گرفتن از حوادث و اغتشاشات اخیر گفت: این اتفاقات به روشنی نشان داد که باید بیش از گذشته مراقب نسل جوان باشیم.
وی افزود: آموزش و پرورش در این مسیر مسئولیتی سنگین و خطیر بر عهده دارد، با پرورش فکری و همافزایی میتوان آیندهای روشن برای نسل جوان رقم زد.