تاریخ انتشار۲۷ بهمن ۱۴۰۴ ساعت ۱:۲۵
کد مطلب : 709818

عزیمت وزیر امور خارجه به سوئیس

سید عباس عراقچی یکشنبه شب در صدر هیئتی دیپلماتیک و تخصصی برای برگزاری دومین دور مذاکرات هسته‌ای و برخی رایزنی‌های دیپلماتیک تهران را به مقصد ژنو ترک کرد.
عزیمت وزیر امور خارجه به سوئیس
به گزارش حوزه سیاست و اقتصاد خبرگزاری تقریب، سید عباس عراقچی وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران، یکشنبه شب در صدر هیئتی دیپلماتیک و تخصصی برای برگزاری دومین دور مذاکرات هسته‌ای و برخی رایزنی‌های دیپلماتیک تهران را به مقصد ژنو ترک کرد.
 
مذاکرات هسته‌ای غیرمستقیم ایران-آمریکا روز سه‌شنبه با میانجی‌گری و مساعی جمیله عمان برگزار خواهد شد.
 
وزیر امور خارجه در این سفر، با وزیر امور خارجه سوئیس، وزیر امور خارجه عمان، مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی و برخی مقامات بین‌المللی مستقر در سوئیس نیز دیدار و گفت‌و‌گو خواهد کرد.

انتهای پیام/
https://taghribnews.com/vdca6on0a49nwa1.k5k4.html
نام شما
آدرس ايميل شما