سید عباس عراقچی یکشنبه شب در صدر هیئتی دیپلماتیک و تخصصی برای برگزاری دومین دور مذاکرات هستهای و برخی رایزنیهای دیپلماتیک تهران را به مقصد ژنو ترک کرد.
اشتراک گذاری :
به گزارش حوزه سیاست و اقتصاد خبرگزاری تقریب، سید عباس عراقچی وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران، یکشنبه شب در صدر هیئتی دیپلماتیک و تخصصی برای برگزاری دومین دور مذاکرات هستهای و برخی رایزنیهای دیپلماتیک تهران را به مقصد ژنو ترک کرد.
مذاکرات هستهای غیرمستقیم ایران-آمریکا روز سهشنبه با میانجیگری و مساعی جمیله عمان برگزار خواهد شد.
وزیر امور خارجه در این سفر، با وزیر امور خارجه سوئیس، وزیر امور خارجه عمان، مدیرکل آژانس بینالمللی انرژی اتمی و برخی مقامات بینالمللی مستقر در سوئیس نیز دیدار و گفتوگو خواهد کرد.