خراسان شمالی؛ همنوا با سراسر ایران در سالگرد پیروزی انقلاب
امروز مردم با بصیرت خراسان شمالی در نقاط مختلف این استان در مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن شرکت کرده و بار دیگر پایبندی خود را به آرمانهای انقلاب نشان دادند.
اشتراک گذاری :
به گزارش حوزه استان های خبرگزاری تقریب، امروز اقوام کرمانج، ترک، ترکمن و فارس با حضوری پرشور و با مشتهای گره کرده و با سردادن شعارهای الله اکبر، مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل، مرگ بر انگلیس، مرگ بر منافق انزجار خود را به دشمنان و استکبار نشان دادند.
مردم خراسان شمالی، همان مردمانی که بزرگی خود را در سایه ایمان، ایثار و ایستادگی یافتهاند، امروز نیز با حضور خود نشان دادند که انقلاب هنوز زنده است و روح آن در هر کوچه و شهر این استان جریان دارد.
در هر خیابان و کوچه، صحنههایی حیرتانگیز از عشق به وطن به چشم میخورد. در بجنورد، مرکز استان، جمعیت به حدی فشرده بود که گویی هر نفر، تکهای از یک پازل عظیم است.
بانوان با روسریهای رنگین، مردان با گامهای استوار، و نوجوانان با شور و هیجان کودکانه، همه با هم شعارهایی سر دادند که صدایشان در آسمان طنینانداز شد؛ «مرگ بر آمریکا! مرگ بر اسرائیل!»؛ هر فریاد، همانند موجی از اراده و عزت بود که قلب هر بینندهای را میلرزاند.
در روستاهای کوچک و دشتهای گسترده، مردمانی که عمرشان را در کشاورزی و زندگی ساده گذراندهاند، با صداهایی رسا و قلبهایی سرشار از عشق، حضور یافتند.
۴۶ سال پس از پیروزی انقلاب، مشتهای گره کرده و نگاههای پرامید آنان، حماسهای زنده و نفسگیر خلق کرد؛ حماسهای که پیام روشنی به جهانیان دارد: این ملت، با هر نسل، پای آرمانها و استقلال خود ایستاده است و هیچ تهدیدی نمیتواند اراده پولادین آن را بشکند.