پاکستان اعلام کرد که در پی حمله موشکی هند به این کشور، شمار جان باختگان به 26 نفر افزایش پیدا کرده است.
اشتراک گذاری :
به گزارش حوزه بینالملل خبرگزاری تقریب، سخنگوی ارتش پاکستان اعلام کرد که پس از حمله روز گذشته هند به این کشور، شمار کشته شدگان به 26 نفر افزایش پیدا کرده است.
این منبع همچنین گفت که در پی این حمله موشکی ۴۶ نفر نیز زخمی شدهاند.
طبق بیانیه وزارت دفاع هند، نیروهای مسلح هند «عملیات سیندور» را آغاز کرده و 9 مکان را در پاکستان هدف قرار دادهاند.
این وزارتخانه مدعی شد که «زیرساختهای تروریستی» در پاکستان و کشمیر تحت کنترل پاکستان را که از آنجا حملات تروریستی علیه هند برنامهریزی و هدایت شده، هدف قرار داده است.
پاکستان نیز اعلام کرد که در شدیدترین نبرد بیش از دو دهه اخیر بین این دو کشور، پنج جت جنگنده هندی را سرنگون کرده ؛ اما هند هنوز در این باره اظهار نظری نکرده است.
تشدید تنش بین این دو همسایه پس از حمله ۲۲ آوریل در پهلگام، کشمیر تحت کنترل هند که در آن ۲۶ نفر کشته شدند، رخ داد. هند، پاکستان را عامل این حمله دانست، ادعایی که اسلام آباد آن را رد کرد.