امام جمعه گنبد کاووس گفت: همه اقشار مختلف جامعه ایرانی برای مقابله با جنگ روانی و تبلیغاتی دشمنان، یک ماموریت مشترک دارند و آنهم حفظ وحدت و انسجام و به فرموده رهبر شهیدمان «اتحاد مقدس» است.
اشتراک گذاری :
حجت الاسلام «محمود ترابی» در گفت و گو با خبرنگار حوزه استان های خبرگزاری تقریب با اشاره به تلاش دشمنان جهت ایجاد اختلاف و تفرقه بین مردم و مسئولان کشورمان اظهار کرد: هیچ اختلافی بین ملت با دولت و حاکمیت نیست و همگی با وحدت و اتحاد آهنین خود، عزمی راسخ برای تنبیه متجاوزین به ایران عزیزمان و انتقام خون شهیدان گرانقدر به ویژه رهبر شهیدشان را دارند.
امام جمعه گنبد کاووس با اذعان بر بهره گیری دشمنان از راهبرد قدیمی، اختلاف افکنی و تبلیغ شکست ایران در افکار عمومی در دور جدید جنگ روانی تصریح کرد: آمریکا در جنگ علیه ایران به لحاظ راهبردی و تاکتیکی شکست خورده و تلاش دارد با حربه قدیمی و در قالب جنگ روانی و تبلیغاتی، ضمن القای وجود اختلاف بین سران کشورمان، پیروزی بزرگ ملت ما را نیز با شکست توجیه کند.
وی افزود: همه تحلیل گران نظامی و سیاسی جهان و آمریکا و رژیم صهیونیستی و حتی رسانههای این کشور به شکست ترامپ در جنگ با ایران اقرار میکنند و رئیس جمهور آمریکا را یک بلوف زن و دروغگوی بزگ خطاب میکنند.
به گفته وی؛ درمقابل در داخل کشور ایران وحدت و اتحاد مثال زدنی بین مردم، دولت، حاکمیت و تبعیت از رهبری وجود دارد و مصداق آن نیز هم حضور حماسی حدود ۲ ماه اقشار مختلف مردم در اجتماعات خودجوش شبانه و عضویت بیش از ۳۰ میلیون ایرانی در یویش «جانفدا» است.
حجت الاسلام ترابی با بیان اینکه جنگ فعلی آمریکا و رژیم غاصب صهیونیستی علیه کشورمان یک جنگ معمولی نیست ابراز کرد: قرار است در این نبرد یک تغییر بزرگ در آن رخ دهد و آنهم ابرقدرت شدن ایران است و استکبار جهانی به دنبال جلوگیری از تحقق این امر است.
وی ادامه داد: همه مردم ایران به ویژه نسل جوان که حماسه و امید به زندگی و به آینده در آنها موج می زند، به نظام، سران و بزرگان آن که زیر چتر رهبری برای اداره کشور در شرایط فعلی تصمیم گیری میکنند، اعتماد دارند.
به گفته وی؛ دشمنان و برخی حامیان داخلی آنها بدانند که مردم ایران در میدان و خیابان نه تنها مقابل دیپلماسی نیستند؛ بلکه حامی و تقویت کننده آنها هم هستند و به تصمیمات مسئولان نظام احترام میگذارند.