تاریخ انتشار۲ اسفند ۱۴۰۴ ساعت ۷:۴۸
کد مطلب : 710447
ماموستا ملا آرمان بختیاری:

حضور آمریکا در منطقه برای تضعیف ایران و حفاظت از موجودیت رژیم جعلی صهیونیستی است

امام جمعه موقت مسجد محمد المصطفی (ص) دولت آباد گفت: حضور آمریکا در منطقه و تهدید ایران از سوی وی با چندین هدف صورت می پذیرد؛ نخست تضعیف ایران مقتدر و منزوی کردن جمهوری اسلامی و سپس حفاظت از موجودیت رژیم جعلی و کودک‌کش صهیونیستی است.
حضور آمریکا در منطقه برای تضعیف ایران و حفاظت از موجودیت رژیم جعلی صهیونیستی است
ماموستا ملا آرمان بختیاری در گفت وگو با خبرنگار حوزه استان های خبرگزاری تقریب، در سخنانی ضمن تبریک فرارسیدن ماه مبارک و عزیز رمضان اظهار کرد: رمضان ماه مهمانی برای همه مسلمین است این ماه یک فرصت ناب برای همه مسلمین در سراسر جهان محسوب می شود.
 
امام جمعه موقت مسجد محمد المصطفی (ص) دولت آباد گفت: در ماه رمضان آداب و رسوم دینی بسیاری است که ما مکلفیم آنها را به جای آوریم؛ همانند دستگیری از فقرا و تهیدستان و همچنین انس بیشتر با قرآن و مساجد بنابراین فرد روزه دار و حتی کسی که سعادت گرفتن روزه در این ماه عزیز را ندارد باید بیش از پیش با قرآن مأنوس شود. قرآن کتاب جامع برای هدایت انسان در این عصر پوشالی است.
 
این عالم اهل سنت در ادامه سخنان خود با اشاره به دشمنی معاندان علیه این انقلاب و نظام اسلامی عنوان کرد: از همان روزهای نخستین پیروزی انقلاب اسلامی تا به امروز دشمنان تلاش بسیاری داشتند که اجازه ندهند قدرت ایران اسلامی از مرزهایش فراتر برود ولی هرگز این چنین نشد و امروز این انقلاب به سراسر جهان صادر شده است.
 
امام جمعه موقت مسجد محمد المصطفی (ص) دولت آباد در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به تهدیدات نظامی آمریکایی ها و صهیونیست ها علیه ایران، یادآور شد: این نوع تهدیدات تازگی ندارد و در طول ۴۷ سال گذشته تا به امروز ایران اسلامی همواره مورد تهدید نظامی و سیاسی و اقتصادی دشمنان قرار گرفته است ولی هرگز این تهدیدات خدشه ای بر پیکره این انقلاب وارد نکرده است بنابراین ما نیز به عنوان یک ایرانی و یک مسلمان وظیفه داریم در کنار رهبر معظم انقلاب از این نظام اسلامی تا آخرین قطره خون دفاع کنیم.
 
ماموستا بختیاری گفت: دشمن به خوبی می داند که توانایی تقابل نظامی با ایران اسلامی را ندارد بنابراین دست به هر حیله ای می زند تا قدرت ملت ایران را تضعیف کند که نمونه بارز آن استفاده از شبکه های ماهواره ای و کانال های رسانه ای است، دشمن امروز به سمت جنگ نرم رفته است و تلاش دارد با این کار از داخل کشور عقیده ها و اعتماد به نفس ملت ایران را تحت تأثیر سخنان دروغ و شیطانی خود قرار دهد.
 
وی در پایان سخنان خود خاطرنشان ساخت: حضور آمریکا در منطقه و تهدید ایران از سوی وی به خاطر چندین امر صورت می پذیرد؛ نخست تضعیف ایران مقتدر و منزوی کردن جمهوری اسلامی است و هدف دیگر آمریکایی ها از این همه تهدید و لشکرکشی علیه ایران حفاظت از موجودیت رژیم جعلی و کودک‌کش صهیونیستی است.
 
انتهای پیام/
https://taghribnews.com/vdcaywn0049n6y1.k5k4.html
نام شما
آدرس ايميل شما