تلاش آمریکایی ها در مذاکرات برای گرفتن امتیاز از ایران ترفندی کثیف است
ماموستا ملارشید ثنایی گفت: تلاش آمریکایی ها در مذاکرات برای گرفتن امتیاز از ایران یک ترفند کثیف از سوی آنان محسوب می شود.
اشتراک گذاری :
ماموستا ملارشید ثنایی در گفت وگو با خبرنگار حوزه استان های خبرگزاری تقریب، در سخنانی اظهار داشت: ملت ایران با حضور خود در راهپیمایی 22 بهمن تمام معادلات و آرزوهای دشمن را نقش بر آب کردند.
امام جمعه اهل سنت شهرستان سرپل ذهاب گفت: 22 بهمن و مردم حاضر در این راهپیمایی بزرگ نشان داد که ملت ایران همواره در کنار نظام و ولایت فقیه هستند و این امر باعث شده است که این انقلاب در برابر فتنه گران بیمه شود.
وی در ادامه سخنان خود عنوان داشت: نسل جوان و نوجوان باید بدانند که دشمنان دیرینه همانند آمریکا و رژیم صهیونیستی هرگز دوست ملت ایران نبوده و نخواهند بود بنابراین در این روزها که بحث مذاکره مطرح است نباید فریب لفاظی های آنان را بخورند زیرا پرونده آمریکایی ها و صهیونیست ها سرشار از جنایت علیه ایران اسلامی است.
امام جمعه اهل سنت شهرستان سرپل ذهاب عنوان داشت: آمریکایی ها در مذاکرات قصد دارند که به صورت یک طرفه امتیازات بسیاری را از ایران بگیرند و در مقابل هیچ چیزی را به ایران ندهند و این را عملا و رسما در رسانه ها اعلام می کنند لذا نتیجه این چنین مذاکراتی بی شک هرگز به سود ملت ایران نخواهد بود.
ماموستا ثنایی خاطرنشان ساخت: مذاکراتی که یک طرفه باشد هرگز خروجی موفقی از آن بیرون نخواهد آمد بنابراین تلاش آمریکایی ها در مذاکرات برای گرفتن امتیاز از ایران یک ترفند کثیف از سوی آنان محسوب می شود.
امام جمعه اهل سنت شهرستان سرپل ذهاب در پایان سخنان خود یادآور شد: ولی با این وجود می بینیم که هیئت مذاکره کننده ایرانی با اقتدار هرچه بیشتر در برابر مذاکره کنندگان آمریکایی ایستاده است و تاکنون هیچ امتیازی به آمریکایی ها نداده اند.