قوه مجریه با تامین معیشت مردم به تقویت و انسجام جامعه کمک کند
امام جمعه شاهیندژ گفت: امید است قوه مجریه با عمل به وظیفه خود با تامین معیشت مردم به تقویت و انسجام جامعه کمک کند.
اشتراک گذاری :
حجتالاسلام علی مرادی در گفتوگو با خبرنگار حوزه استانهای خبرگزاری تقریب با اشاره به اینکه بیشتر امامان جمعه سراسر کشور در سخنرانی 22 دی ماه امسال و همچنین در دیدار اخیر نمایندگان ولیفقیه در مراکز استانها با رئیسجمهور، به دولت تذکراتی از باب مسائل اقتصادی دادهاند اظهار داشت: بیتردید دولت باید بداند که این مردم در اوج گرانی، پایکار بودن خود را نشان دادهاند و به خیابان ریخته و از دولت و نظام و رهبری حمایت کردند.
وی تصریح کرد: بر این اساس به فرمایش رهبر معظم انقلاب اسلامی دولت باید بیش از پیش فعالیت خود را در جهت تامین معیشت مردم افزایش دهد و اخیرا نیز کالابرگ در اختیار مردم قرار داده شده تا بتوانند بخشی از مشکلات خود را حل کنند.
امام جمعه شاهیندژ گفت: دولت مجبور به جراحی اقتصادی بود تا مشکلات را درمان کند و بیتردید باید این جراحی اقتصادی را ادامه داده و در تامین نیازهای مردم اقدام کند و در این رابطه به میزان بالا رفتن تورم، باید حمایت دولت از زندگی و معیشت مردم خود را نشان دهد.
وی با تاکید بر اینکه دولت و نظام برای مردم بوده و ملت نیز مدافع نظام هستند بیان کرد: اگر دولت در جهت تامین معیشت و زندگی مردم تلاش کند ملت نیز متوجه میشوند که دولت در مسیر تامین زندگی و معیشتی آنها در کنارشان است و بنابراین هم مجلس و هم دولت در جهت تامین نیازهای زندگی مردم باید از خود همت نشان داده و ادای وظیفه کنند و بدانند که مردم زمانی که پای کار نظام هستند یعنی دولت وظیفه سنگینی در قبال مردم داشته و امید است قوه مجریه با عمل به وظیفه خود با تامین معیشت مردم به تقویت و انسجام جامعه کمک کند.