تاریخ انتشار۲۵ بهمن ۱۴۰۴ ساعت ۲۱:۳۴
کد مطلب : 709642
ماموستا کلشی‌نژاد:

هرسه قوه باید با اختلاسگران و مخلان اقتصادی کشور برخورد جدی کنند

امام جمعه و جماعت مسجد فاروق اعظم ارومیه گفت: در شرایط کنونی باید هرسه قوه اعم از دولت، مجلس شورای اسلامی و قوه قضائیه با هم هماهنگ شده و با اختلاسگران و مخلان اقتصادی کشور برخورد جدی کنند چرا که جزای آنها از اغتشاشگران بیشتر است و باید با برخورد جدی و قاطع با آنان، درس عبرتی به سایرین شود که نتوانند به بیت‌المال آسیبی وارد کنند.
هرسه قوه باید با اختلاسگران و مخلان اقتصادی کشور برخورد جدی کنند
ماموستا لقمان کلشی‌نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه استان‌های خبرگزاری تقریب، با اشاره به مشکلات تورم و گرانی در کشور اظهار داشت: بی‌تردید اگر هر کدام از مسئولان دولتی که در اقتصاد کم کاری کرده و باعث این گرانی شدند باید با آنها برخورد شود.

وی تصریح کرد: با وجود اینکه کشورمان در شدیدترین تحریم‌های اقتصادی به سر می‌برد و حتی نبی‌ مکرم اسلام(ص) نیز در زمان حیات خویش در شعب ابی‌طالب در تحریم مشرکان قرار گرفت، اما باید مسببان اصلی و کسانی که بیت‌المال را به غارت بردند مجازات شوند.

امام جمعه و جماعت مسجد فاروق اعظم ارومیه گفت: علاوه بر آن باید برای آنهایی که اختلاس کرده‌اند پرونده تشکیل شده و به جزای خیانت خود برسند چون نمی‌شود کسی در بیت‌المال دست درازی کرده اما با او مقابله نشود.

وی تأکید کرد: در شرایط کنونی باید هرسه قوه اعم از دولت، مجلس شورای اسلامی و قوه قضائیه با هم هماهنگ کرده و با اختلاسگران و مخلان اقتصادی کشور برخورد جدی کنند چرا که جزای آنها از اغتشاشگران بیشتر است و باید با برخورد جدی و قاطع با آنان، درس عبرتی به سایرین شود که نتوانند به بیت‌المال آسیبی وارد کنند.

ماموستا کلشی‌نژاد خاطرنشان کرد: از سوی دیگر سران کشور که زمان امور را در دست دارند باید ضمن اجرای عدالت، ارزانی را به جامعه بازگردانند چون کشور ایران اسلامی از همه لحاظ به ویژه معدنی و کشاورزی غنی و ثروتمند است و امید می‌رود تا پرچم ایران بار دیگر در بهترین قله‌ها به اهتزاز درآید و گرانی و مشکلات پیش آمده با صبر و شکیبایی مردم حل شود.

انتهای پیام/
https://taghribnews.com/vdcfj1de0w6dxva.igiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما