تاریخ انتشار۲۳ بهمن ۱۴۰۴ ساعت ۷:۴۵
کد مطلب : 709268

در 22 بهمن 1404 شیعه و سنی ثابت کردند وحدت ملی خط قرمز ایران است

رئیس شورای تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان گفت: راهپیمایی ۲۲ بهمن در پایتخت وحدت، شیعه و سنی را در کنار هم نشاند و ثابت کرد وحدت ملی برای ایرانیان خط قرمز است.
در 22 بهمن 1404 شیعه و سنی ثابت کردند وحدت ملی خط قرمز ایران است
حجت‌الاسلام والمسلمین علی خیور رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان در گفت و گو با خبرنگار حوزه استان های خبرگزاری تقریب، با اشاره به استقبال بی‌نظیر مردم استان از جشن بزرگ انقلاب اسلامی اظهار داشت: آنچه در خیابان‌های زاهدان، چابهار، ایرانشهر، زابل، سراوان و سایر نقاط استان رخ داد، فراتر از یک راهپیمایی معمولی بود؛ این یک اعلام وفاداری تمام‌عیار به آرمان‌های امام و رهبری و تجدید میثاقی تاریخی با شهدا بود.

وی با تأکید بر اینکه مردم با هر سلیقه و گرایش سیاسی در این حماسه حاضر بودند، افزود: سیستان و بلوچستان همواره نگین همزیستی مسالمت‌آمیز در کشور بوده و این بار نیز فرزندان این دیار با اتحاد مثال‌زدنی خود، بار دیگر اثبات کردند که وحدت شیعه و سنی نه یک شعار که یک راهبرد عملیاتی و افتخارآفرین برای ملت ایران است.

رئیس شورای تبلیغات اسلامی استان با اشاره به تأکیدات اخیر مقام معظم رهبری درباره حضور پرشور جوانان و نوجوانان در صحنه‌های انقلابی تصریح کرد: نسل جدید استان با شور و شعور انقلابی، پاسخ دندان‌شکنی به تحلیل‌های غلط دشمنان داد و نشان داد که انقلاب اسلامی همچنان زنده و پویا در رگ‌های جامعه جریان دارد.

حجت‌الاسلام خیور حضور یکپارچه مردم را سیلی محکمی به جبهه استکبار توصیف کرد و گفت: آمریکا و رژیم صهیونیستی که این روزها با تهدیدهای واهی به دنبال القای ناامیدی در جامعه بودند، امروز حماسه ۲۲ بهمن را در سیستان و بلوچستان دیدند و فهمیدند محاسباتشان غلط بوده است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: مردم و مسئولان در کنار یکدیگر و نیروهای مسلح مقتدر نیز در آمادگی کامل، پاسخی پشیمان‌کننده برای هرگونه ماجراجویی دشمنان در تدارک دارند و این اتحاد سه‌ضلعی، امنیت و عزت ایران اسلامی را تضمین کرده است.

انتهای پیام/
https://taghribnews.com/vdcjmheaouqey8z.fsfu.html
نام شما
آدرس ايميل شما