تاریخ انتشار۱۹ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۸:۵۸
کد مطلب : 298300
آیت الله مکارم شیرازی:

آمریکا با فتنه جدید در صدد جبران شکست های متعدد گذشته است/ امت اسلام برای آزادی قدس شریف متحد شود

‌آیت الله مکارم شیرازی با محکوم کردن ادعای پایتختی قدس برای رژیم صهیونیستی تأکید کرد که آمریکا با فتنه جدید در صدد جبران شکست های متعدد گذشته است اما باز هم شکست می خورد.
آمریکا با فتنه جدید در صدد جبران شکست های متعدد گذشته است/ امت اسلام برای آزادی قدس شریف متحد شود
به گزارش خبرگزاری تقریب(تنا)، آیت الله مکارم شیرازی با صدور بیانیه ای ادعای پایتختی قدس شریف برای رژیم صهیونیستی را محکوم کرد.
 
متن بیانیه این مرجع تقلید به شرح زیر است:
 
بسم الله الرحمن الرحيم
 
حكم اخير دولت آمريكا كه برخلاف قطعنامه شوراى امنيت و بر خلاف تمام موازين بين المللى بود درباره بيت المقدس و اينكه متعلق به اسرائيل و پايتخت اوست و تصميم بر اينكه شش ماه ديگر سفارتخانه آمريكا به آنجا برود، موج عظيمى از نفرت را در سراسر جهان برانگيخت و تمام مسلمين دنيا و بسيارى از ملت‌هاى آزادى‌خواه و رجال سياسى جهان آن را شديدا محكوم كرده‌اند.
 
در اينجا دو نكته حائز اهميت است: نخست اينكه بعد از شكست آمريكا و طرفدارانش در عراق و سوريه و شكست توطئه اخير در لبنان و يمن به فكر فتنه‌اى جديد افتاده‌اند شايد بتوانند در آن فتنه، شكست‌هاى پى‌در پى سابق را جبران كنند در حالى كه كور خوانده‌اند زيرا مخالفان آمريكا و طرفدارانش، در اين فتنه بسيار بيشتر از فتنه سابق است و به يقين در اينجا هم گرفتار شكست و رسوايى تازه‌اى خواهند شد.
 
ديگر اينكه اين جنايت بزرگ سبب رسوايى طرفداران آمريكا مانند عربستان سعودى گرديد كه آمريكا و اسرائيل را اخيراً به عنوان دوست خود انتخاب كرده‌اند و تا مى‌توانستند از بيت المال مسلمين به آنها كمك كردند؛ اكنون حيرانند و نمى‌دانند در برابر مسلمانان جهان چه بگويند و چه كار كنند.
 
در ضمن اين تصميم سنگ بزرگى در مسير طرفداران سازش با اسرائيل نيز انداخت كه آن هم رسوايى ديگرى است.
 
در اين شرايط همه مسلمين جهان بايد متحد شوند، چون قدس حلقه اتصالى است در ميان همه آنها و بايد در برابر اين تجاوز آشكار و زورگويى زشت بايستند و نگذارند شهر قدس و قبله اول مسلمين از دست برود.
 
رَبَّنَا أَفْرِغْ عَلَيْنَا صَبْرآ وَثَبِّتْ أَقْدَامَنَا وَانْصُرْنَا عَلَى الْقَوْمِ الْكَافِرِينَ.
 
https://taghribnews.com/vdcjyoe8yuqehtz.fsfu.html
مرجع : رسا
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی