تاریخ انتشار۲۳ آذر ۱۳۹۳ ساعت ۱۶:۲۱
کد مطلب : 176602

رونمایی از موشک جدید گردان های القسام

در مراسم رژه گردان های قسام علاوه بر نمایش قدرت موشکی شاخه نظامی حماس ، نخستین بار پهپاد ابابیل نیز که در نبرد «العصف الماکول» به پرواز درآمد، به نمایش گذاشته شد
رونمایی از موشک جدید گردان های القسام
به گزارش خبرگزاری تقریب (تنا) : گردان‌های القسام شاخه نظامی جنبش حماس امروز در غزه موشک جدید خود را رونمایی کرد . به گزارش تسنیم، این موشک امروز یکشنبه در مراسم رژه گردان های القسام در بیست و هفتمین سالروز تاسیس حماس رونمایی شد اما هنوز به ماهیت آن و توان تخریبی و برد این موشک اشاره ای نشده است .

در این مراسم صدها نفر از رزمندگان گردان های قسام حضور داشتند و علاوه بر نمایش قدرت موشکی شاخه نظامی حماس ، نخستین بار پهپاد ابابیل نیز که در نبرد «العصف الماکول» به پرواز درآمد، به نمایش گذاشته شد. در این رژه نظامی یگان کماندو دریایی قسام نیز شرکت کرد .

سخنگوی گردانهای شهید عزالدین قسام شاخه نظامی جنبش حماس نیز در مراسم رژه گردان های قسام تأکید کرد شاخه نظامی حماس بیش از پیش بر خط مشی و گزینه ملت فلسطین یعنی جهاد و مقاومت و تدارک برای آزادسازی فلسطین پافشاری می کند.
ابو عبیده افزود : با خداوند و ملت خود پیمان می بندیم به خواست خداوند به خون شهیدان وفادار باقی بمانیم.
گردانهای شهید عز الدین قسام در پایگاه اینترنتی خود در توییتر به اشغالگران اسرائیلی توصیه کرده سخنان ابو عبیده به مناسبت بیست و هفتمین سالگرد تاسیس حماس را بشنوند .
https://taghribnews.com/vdcjymev8uqeamz.fsfu.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی