تاریخ انتشار۱۷ فروردين ۱۳۹۵ ساعت ۱۵:۴۳
کد مطلب : 226903
معاون دبیرکل حزب الله:

مردم سوريه بايد بدون دخالت بيگانگان آينده خود را رقم بزنند

معاون دبیرکل حزب الله با بیان اين كه ما همواره از راه حل سياسي در سوريه حمايت كرده ايم، تاکید کرد: مردم سوريه بايد بدون دخالت بيگانگان آينده خود را رقم بزنند.
مردم سوريه بايد بدون دخالت بيگانگان آينده خود را رقم بزنند
به گزارش خبرگزاری تقریب(تنا)، شيخ نعيم قاسم امروز در همايش بزرگداشت علامه شهيد « محمد سعيد رمضان البوطي» عالم برجسته اهل سنت سوريه گفت: در كشورهاي عربي و اسلامي آثار و نشانه هايي از اين عالم شهيد كه براي شناساندن اسلام اصيل از خرافات تلاش مي كرد، به چشم مي خورد.
 
وي افزود: علامه البوطي پرچم برافراشته و نوري درخشان بود كه اهل انكار و تكفير به جز مسجد و محراب عبادت نتوانستند به او دست پيداكنند.
 
شيخ نعيم قاسم در ادامه با تاكيد به اينكه « ما همواره از راه حل سياسي در سوريه حمايت كرده ايم و معتقديم مردم سوريه بايد بدون دخالت بيگانگان آينده خود را رقم بزنند»، گفت: امروز راه بازگشتي وجود ندارد و نشانه هاي پيروزي مقاومت آشكار شده است.
 
معاون دبيركل حزب الله اظهارداشت: گروه تروريستي تكفيري داعش چيزي بيش از يك قدرت وهمي ساخته و پرداخته مستكبران نيست اما امروز قدرت گرفته، بزرگ شده و عليه صاحبان خود شوريده و به دردسري براي آنها تبديل شده است.
 
وي خاطرنشان كرد: آزادسازي شهر تاريخي تدمر و شهرك قريتين از اشغال داعش، نقطه عطفي در بحران سوريه است و نشان داد كه سوريه و هم پيمانان آن تنها طرفي هستند كه به صورت جدي با تروريست هاي تكفيري مبارزه مي كنند و بقيه همه دروغ مي گويند.
 
تروريستهاي تكفيري 21 مارس 2013 علامه البوطي را كه حاضر نشد از حمايت از ملت و نظام سوريه دست بردارد، در محراب مسجد ايمان دمشق به شهادت رساندند.
 
 
 
https://taghribnews.com/vdcjyme8tuqe8hz.fsfu.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی