تاریخ انتشار۴ دی ۱۳۹۴ ساعت ۱۳:۰۵
کد مطلب : 216102

بیانیه فراکسیون وفاداری به مقاومت در محکومیت اقدام کنگره آمریکا علیه حزب الله لبنان

فراکسیون وفاداری به مقاومت در پارلمان لبنان: اقدام کنگره آمریکا علیه حزب الله لبنان باردیگر ثابت کرد که به درستی دولت آمریکا « شیطان بزرگ» توصیف شده است.
بیانیه فراکسیون وفاداری به مقاومت در محکومیت اقدام کنگره آمریکا علیه حزب الله لبنان
به گزارش خبرگزاری تقریب(تنا)، فراکسیون وفاداری به مقاومت درپارلمان لبنان، در بیانیه ای اقدام کنگره آمریکا علیه حزب الله لبنان ووضع تحریم های بانکی علیه آن وموسسات و طرفهای فرضی را که ادعا شده با آن همکاری می کنند، محکوم کرد.
 
دراین بیانیه آمده است: این گونه اقدامات، حزب الله را به ایستادگی بیشتر در مقابل سلطه طلبی آمریکا و همچنین مقاومت و نبرد با بازوهای تروریستی آن مانند صهیونیستها و تکفیری ها در لبنان ومنطقه تشویق می کند.
 
این فراکسیون همچنین جنایت رژیم صهیونیستی در ترور و به شهادت رساندن سمیر القنطار سردار اسیران آزادشده از زندان های این رژیم به همراه چندتن از همقطاران او و مردم سوریه در شهر جرمانا در ریف جنوبی دمشق را محکوم کرده است.
 
در این بیانیه خاطرنشان شده است که دشمن صهیونیستی در پشت سر همه فتنه ها و منازعه ها برای تقسیم و تجزیه کشورهای عربی و اسلامی است و به تروریست های تکفیری کمک می کند.
 
این فراکسیون همچنین جنایت کشتارجمعی اعضای جنبش اسلامی نیجریه را محکوم کرده و خواستار تحقیقات شفاف و محاکمه و مجازات کسانی شده است که در این جنایت دست داشته اند.

فراکسیون وفاداری به مقاومت همچنین اقدام نظام سعودی در تشکیل ناگهانی و فی البداهه به اصطلاح « ائتلاف اسلامی علیه تروریسم» را یک اقدام نمایشی سطحی و غیرجدی و درعین حال مشکوک و تردید آمیز خواند.
 
https://taghribnews.com/vdcjyme88uqevvz.fsfu.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی