تاریخ انتشار۴ تير ۱۳۹۵ ساعت ۱۳:۱۰
کد مطلب : 235903
عبدالملک بدرالدین الحوثی:

ما همان قدر که پذیرای صلح هستیم٬آماده جنگ و مقاومت نیز هستیم

رهبر گروه انصار الله یمن طی سخنانی به عربستان هشدار داد ، مراقب پیامدهای رویکرد خود درقبال کشورش باشد.
ما همان قدر که پذیرای صلح هستیم٬آماده جنگ و مقاومت نیز هستیم
به گزارش پایگاه خبری المسیره یمن ، عبدالملک بدرالدین الحوثی گفت: هیات مذاکره کننده انصار الله در مذاکرات کویت برای اتمام حجت با تاکید بر حفظ اصول و حیثیت خود حاضر به دادن امتیازهایی هم شد که بعضا سخت و دشوار هم بود ولی اکنون طرف مقابل باز به نقطه صفربرگشته و تسلیم و به زانو درامدن ملت یمن را مطالبه می کند.
وی افزود: راه حل هایی عملی برای حل بحران هست و ما راه های بسیاری هم پیشنهاد داده ایم اگر طرف مقابل بخواهد مساله را حل کند ما آماده ایم و اگر بخواهد به تجاوز خود ادامه دهد، هم ما آماده ایم ؛ ما همان قدر که پذیرای صلح هستیم همان قدر هم آماده جنگ و مقاومت نیز هستیم.
وی در این سخنرانی که به مناسبت سالروز شهادت امام علی (ع) ایراد و از تلویزیون المسیره پخش شد، از مردم یمن خواست هوشیار و بیدار بوده و از جوانان یمنی برای حضور در جبهه های جنگ دعوت کرد.
وی خطاب به دشمنان یمن گفت: مبنای مقاومت ما اصول و ارزش هایی است که به آن پایبندیم مقاومت یک تاکتیک سیاسی نیست بلکه رویکرد برخاسته از عمق ارزشها و تمدن ماست و با تکیه بر همین ریشه ها هم همواره آمادگی و توان مقابله با تجاوزات شما را داریم.
حوثی افزود: ادامه جنایات شما هرگز ما را از مقاومت بازنخواهد داشت هرقدر هم شما حمایت امریکایی ها را داشته باشید بخدا سوگند رنج و محنتی که بر ملت ما تحمیل می کنید پایانی برای شما غیر از خسران رقم نخواهد زد.

 
https://taghribnews.com/vdcjyie8tuqethz.fsfu.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی