تاریخ انتشار۷ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۸:۰۰
کد مطلب : 239404
امام جمعه پیرانشهر:

سعودی ها از دین به نفع خود استفاده می کنند

امام جمعه پیرانشهر گفت: سعودی ها از دین به نفع خود استفاده می کنند که محکوم به شکست است.
سعودی ها از دین به نفع خود استفاده می کنند
ماموستا ملامصطفی محمودی در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار تقریب با اشاره به سنگ اندازی های رژیم آل سعود  در برنامه حج، اظهار کرد: سعودی ها  جریان حج را به یک جریان سیاسی تبدیل کرده اند.
وی متذکر شد: "سد عن سبیل الله" نوعی سنگ اندازی و از گناهان کبیره است.
محمودی با اشاره به ادعای حکومت سعودی مبنی بر اینکه مسئولان ایرانی مانع حج هموطنانشان شده اند، تصریح کرد: سعودی ها از گذشته های دور با سنگ اندازی و به بهانه های مختلف مانع اعزام زائران ایرانی به حج می شدند و ممنوعیت نصب پرچم جمهوری اسلامی ایران، جلوگیری از پخش مراسم برائت از مشرکین و دعای کمیل بهانه ای بیش نیست.
امام جمعه پیرانشهر با بیان اینکه ایران تنها کشور مستقلی است که می خواهد مراسم دینی را طبق فرامین الهی انجام دهد، گفت: این درحالی است که سعودی ها به دستور غرب عمل می کنند و سیاست، اقتصاد و نیروی نظامی شان وابسته به غرب است.
وی در عین حال عربستان را مامور ایجاد تفرقه میان مسلمانان از سوی آمریکا و استعمارگران دانست و اظهار کرد: عربستان نه تنها در میان شیعه و سنی بلکه در میان اهل تسنن هم به دنبال تفرقه است.
ملا مصطفی محمودی با تذکر به اینکه با ادامه وضعیت کنونی دین اسلام آنقدر ضعیف خواهد شد که نخواهد توانست خود را اداره کند، به مسلمانان توصیه کرد در برابر استعمارگران ایستادگی کنند و از ایجاد تفرقه بپرهیزند چراکه تنها وحدت، برادری و یکپارچگی است که می تواند مسلمانان را مستقل کند و امورات را به پیش ببرد.
https://taghribnews.com/vdcjyhe8xuqetxz.fsfu.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی