تاریخ انتشار۲۱ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۵۰
کد مطلب : 279103

​تأکید معاون دبیرکل حزب الله بر لزوم حمایت همگانی از ارتش لبنان

معاون دبیرکل حزب‌الله لبنان با اشاره به موفقیت ارتش این کشور در عملیات راس بعلبک و القاع و پیروزی آن بر داعش،‌ بر لزوم حمایت کامل همه طرف‌ها از ارتش لبنان به عنوان نماد پیروزی و حاکمیت در این کشور تاکید کرد.
​تأکید معاون دبیرکل حزب الله بر لزوم حمایت همگانی از ارتش لبنان
به گزارش خبرگزاری تقریب(تنا)، شیخ نعیم قاسم، معاون دبیرکل حزب‌الله لبنان، هدف از عملیات ارتش لبنان در ارتفاعات راس بعلبک و القاع را نابودی سریع فرماندهی داعش در آنجا و کنترل آن توسط ارتش دانست و تاکید کرد: همه باید به تمامی اشکال از ارتش حمایت کنند، همه گروه‌ها باید با تمامی امکانات و راه‌ها از این ارتش حمایت کنند چرا که نماد پیروزی لبنان و حاکمیت آن است.
 
وی با اشاره به سرعت آزادسازی ۱۰۰ کیلومتر مربع ظرف چهار روز در مناطق کوهستانی پر پیج و خم در این عملیات،‌ گفت:‌ عملیات ارتفاعات عرسال به نقطه عطف تاریخی حساسی تبدیل شد که نقش، جایگاه و دستاوردهای مقاومت را نشان داد و این عملیات از ابعاد مختلفی نمونه است.
 
معاون دبیرکل حزب‌الله افزود: اقدام علیه گروه تکفیری جبهه النصره در لبنان به شکل کامل انجام شد و کسانی که در لبنان منتظر آنها بودند تا در زمان مناسب حمایت خود از آنها اعلام کنند، ناامید شدند.
 
وی ادامه داد: کشور از یک تهدید امنیتی قریب‌الوقوع که داشت آن را در خود غرق می‌کرد، نجات یافت. این تهدید می‌توانست هر لحظه از سوی اسرائیل در هر زمانی که می‌خواست،‌ اعمال شود.
 
نعیم قاسم در ادامه گفت: این از نعمت‌های خداوند است که مقاومت در لبنان شکل گرفت و اگر مقاومت نبود، نه جنوب لبنان و نه شرق آن آزاد نمی‌شد، این آزادی حاکمیت لبنان را که با ارتش، مردم و مقاومت ساخته شده، تحقق بخشید.
 
وی تاکید کرد: هیچ مقاومتی در جهان مانند مقاومت حزب‌الله در لبنان نیست،‌ حزب‌الله فعالیت‌های خود را دارد و در این راه نیروهایی را فدا می‌کند بدون اینکه حتی سر سوزنی از دولت، ارتش و یا دیگر نهادهای لبنان اعتباری کسب کرده باشد.
 
معاون دبیرکل حزب‌الله لبنان در پایان بهترین راه برای همکاری میان مقاومت، ارتش و دولت را عملکرد حزب‌الله در این مرحله دانست.
https://taghribnews.com/vdcjyhe8tuqeavz.fsfu.html
مرجع : ایسنا
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی