تاریخ انتشار۲ تير ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۳۶
کد مطلب : 272308
مسئول دفتر نماینده ولی فقیه در امور اهل سنت اشنویه:

​گردهمایی مسلمانان در روز قدس بیانگر همبستگی آنهاست

مسئول دفتر نماینده ولی فقیه در امور اهل سنت اشنویه گفت: گردهم آمدن مسلمان ها برای حمایت و پشتیبانی از روز جهانی قدس بیانگر همدلی، وحدت، همبستگی، اتفاق و همسویی میان مسلمانان جهان است.
​گردهمایی مسلمانان در روز قدس بیانگر همبستگی آنهاست
به گزارش خبرگزاری تقریب از ارومیه، ماموستا مصطفی خاتمی در گفت و گوی اختصاصی اظهار داشت: پیام مهم راهپیمایی روز قدس در مدت 38 سال گذشته نمایش وحدت بین مردم در جهان اسلام با هر قوم و مذهبی است.

وی افزود: مسلمانان هر سال بنا به توصیه امام خمینی (ره) روز قدس برای تجدید فکر امام راحل، اعلام همبستگی با مسلمانان فلسطین و اعلام انزجار و نفرت از رژیم غاصب صهیونیستی در ساعات اولیه روز با حضور گسترده و چشمگیر خود علیه رژیم غاصب و اعلام همبستگی با فلسطینیان و آزادی بیت المقدس شعار می دهند.

مسئول دفتر نماینده ولی فقیه در امور اهل سنت اشنویه تصریح کرد: هرچه این راهپیمایی گسترده‌تر و با عظمت در ایران و در جهان برگزار شود سبب ترس ظالمان دنیا نظیر اسرائیل غاصب و امیدواری مظلومان است.

خاتمی ادامه داد: این حضور و همبستگی در میان مسلمانان چه در کشور ما و چه کشورهای اسلامی باعث می شود لرزه در ساختمان شیشه ای صهیونیست ها به وجود آورد و نسبت به مسلمانان وحشت داشته باشند.

وی اضافه کرد: با توجه به پیام و تاثیر روز قدس، این روز نه تنها حضور ملی بلکه یک حضور جهانی شده است.

امام جمعه اشنویه خاطرنشان کرد: ملت ایران اسلامی در این روز هم پای دیگر مسلمانان دنیا برای حمایت از مردم مظلوم فلسطین و مسلمانان بی دفاع تحت سیطره استکبار همچون سال های گذشته به ندای امام خمینی (ره)، رهبر فرزانه انقلاب اسلامی، شهدای والامقام ، ملت مظلوم فلسطین و ملت های مظلوم منطقه لبیک خواهند گفت.

خاتمی با بیان اینکه ما مفتخریم در امن‌ترین کشور دنیا زندگی می‌کنیم، افزود: ما باید قدر وحدت و انسجام خود را بدانیم و به جهانیان نیز نشان دهیم.
 
https://taghribnews.com/vdcjy8e8ouqeatz.fsfu.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی