تاریخ انتشار۷ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۰۸
کد مطلب : 232807
معاون اول رئیس جمهور در پیام‌های جداگانه به نخست‌وزیر و دبیر کل حزب‌الله لبنان:

رشاد‎ت‎های رزمندگان مقاومت در تاریخ معاصر کشورهای اسلامی و عربی بی‌نظیر است

معاون اول رئیس جمهور در پیام های جداگانه ای به نخست وزیر لبنان و دبیر کل حزب الله، فرارسیدن سالگرد عید مقاومت و پیروزی قهرمانانه دولت و ملت شجاع لبنان در برابر رژیم غاصب صهیونیستی و آزاد سازی بخش‌های وسیعی از جنوب این کشور را تبریک گفت.
رشاد‎ت‎های رزمندگان مقاومت در تاریخ معاصر کشورهای اسلامی و عربی بی‌نظیر است
به گزارش خبرگزاری تقریب(تنا) به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دولت، متن کامل پیام اسحاق جهانگیری به نخست وزیر لبنان به شرح ذیل است:

جناب آقای تمام سلام، نخست وزیر جمهوری لبنان
السلام علیکم و رحمت الله برکاته

فرا رسیدن عید مقاومت ،عید آزادسازی و پیروزی قهرمانانه دولت و ملت شجاع و مقاوم لبنان در برابر رژیم صهیونیسم در سال۲۰۰۰ میلادی را به جناب عالی ،دولت و ملت آن کشور صمیمانه تبریک می گویم.
ملت مقاوم لبنان در طی سالیان اشغال سرزمین های خود توسط رژیم صهیونیستی با جانفشانی و حمایت از جریان مقاومت ثابت نمود که تنها راه حفظ عزت و کرامت و آزادسازی سرزمین های اشغال شده و برگرداندن حقوق مسلم خویش از مسیر تمسک به وحدت کلمه و ایستادگی در برابر آن رژیم غاصب و مطامع آن میسر است و مطمئنا همه ملت های غیور و آزادیخواه جهان ، هیچگاه این پیروزی ملت شما را از یاد نخواهند برد.

از خداوند متعال، سلامتی و موفقیت آن جناب و بهروزی و سرافرازی مردم لبنان را مسالت دارم.
اسحاق جهانگیری
معاون اول رییس جمهوری ایران


متن کامل پیام اسحاق جهانگیری به دبیر کل حزب الله لبنان به شرح ذیل است:

حضرت حجت الاسلام والمسلمین جناب آقای سید حسن نصرالله
دبیرکل حزب الله لبنان
السلا علیکم و رحمت الله و برکاته

فرا رسیدن عید مقاومت و آزاد سازی بخش های وسیعی از جنوب لبنان و پیروزی غرور آفرین رزمندگان مخلص و دلیر مقاومت اسلامی در برابر رژیم صهیونیستی در سال ۲۰۰۰ میلادی را به جناب عالی صمیمانه تبریک می گویم.
یقینا هدایت شایسته و مدیریت هوشمندانه جناب عالی در کنار مساعدت و حسن همکاری سایر مسئولین حزب الله و رشادت های بی بدیل رزمندگان مومن و توانای مقاومت اسلامی در سایه الطاف الهی ، حماسه ای را خلق کرد که در تاریخ نوین کشورهای اسلامی و عربی بی نظیر است.
از خداوند متعال ، سلامتی و موفقیت روزافزون آن جناب و دیگر عزیزان مقاومت اسلامی را مسالت دارم.

اسحاق جهانگیری
معاون اول رییس جمهور
https://taghribnews.com/vdcjy8e8auqetoz.fsfu.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی