تاریخ انتشار۱۰ شهريور ۱۳۹۵ ساعت ۸:۳۸
کد مطلب : 243445

انتقاد حزب الله از نقش بحران آفرین عربستان

نایب رییس شورای اجرایی حزب الله از نقش بحران آفرین عربستان در مسائل منطقه ای و همچنین مسئله انتخاب ریاست جمهوری در لبنان انتقاد کرد.
انتقاد حزب الله از نقش بحران آفرین عربستان
به گزارش خبرگزاری تقریب(تنا)، شیخ نبیل قاووق روز گذشته در سخنانی، درباره خشم عربستان از شکست پروژه تکفیری ها در سوریه تصریح کرد: عربستان با حمایت مادی و تسلیحاتی از تکفیری ها نسبت به سقوط دمشق شرط بسته بود ولی آزادی داریا نشان داد که سرنگونی دولت سوریه ناکام مانده و این کشور به نقش حمایت آمیز خود در منطقه ادامه خواهد داد.
 
نایب رییس شورای اجرایی حزب الله به بحران های موجود در لبنان و تلاش دشمنان برای تضعیف این کشور اشاره کرد و گفت: بحران دولت و ریاست جمهوری لبنان نیز از مخالفت عربستان با انتخاب میشل عون رییس حزب تغییر و اصلاح نشأت می گیرد. عربستان با وتو علیه میشل عون، لبنان را وارد تونل تاریکی کرده است و بر این اساس می توان گفت که آل سعود عامل همه بحران های کشور است.
 
وی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: امروزه با فداکاری ارتش و مقاومت تروریسم تکفیری را شکست دادیم و موفق شدیم دستی که درصدد برافروختن فتنه در لبنان همانند فتنه عراق و یمن و سوریه بود را قطع کنیم.
 
وی با اشاره به اینکه لبنان با قدرت و اقتدار مقاومت از خطر تکفیری ها در امان ماند، افزود: بزرگترین افتخار و عزت برای لبنان این است که رژیم صهیونیستی بیش از همه قدرت ها از مقاومت هراس دارد و داعش و جبهه النصره از نبرد با مقاومت فرار می کنند چرا که همواره از آن شکست خورده اند.
 
 
https://taghribnews.com/vdcjxte8iuqexxz.fsfu.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی